![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze auto zet ik voor mijn ouders hier neer.
het was de auto van mn moeder maar die heeft nu een golf 3 gti gekocht. Merk: Volkswagen Model: Golf Bouwjaar: 1991 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 973 kg Kleur: Paars Vermogen: 79kW Cylinderinhoud: 1781cc Nette goed onderhouden GTI Wolfsburg Edition. Golf verkeerd in originele staat. Edition One interieur in goede staat. APK gekeurd tot nov. 2006. Auto heeft hier en daar gebruikersdeukjes, vrijwel roestvrij. 137.000 km gedraaid. Lichtmetalen velgen. Mistlampen. Origineel schuifdak. Stuurbekrachtiging. Originele (goudkleurig) getinte achterramen. Net nieuwe dynamo. Op aanvraag meer fotos. Vraagprijs: € 1.750,00 kan dus over gepraat worden!!! De foto's staan onder deze link http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...I0%3D&df=1&fta= Last edited by okkehel : 20-08-2006 at 19:25. |
|
||||
|
||||
![]() even onder de aandacht...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() eventuele aandachtspunten voor de APK van november?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik verwacht geen (grote) problemen. De auto is altijd netjes onderhouden bij de garage.
|
|
||||
|
||||
![]() en hij is er nog....de prijs is echt bespreekbaar
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik kan het wel even vragen...maar ik denk van niet
![]() Mijn vader is toevallig wel een volvo liefhebber, hij heeft een 850 station tdi. dus zo'n heel raar voorstel was het nog niet.. maar ik denk dat ze drie auto's wan teveel van het goede vinden... Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() De Auto is verkocht aan: fire and ice vr6
Dus het topic kan gesloten worden ![]() |