![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben nog op zoek naar een aantal onderdelen voor de golf
votex console (check) dunne bumpers met chromen bies (check) zwarte kruislichten (check) lederen interieur (deels check) lederen deurpanelen klepje zacht dashboard (zacht klepje dus) raamrubbers met chromen lijst (5 deurs, oud type) leuk pookknopje (check) antenneballetje (check) metertjes voor de votex louvres voor de achterruit spatlapjes windschermpjes voor over de ramen 5-deurs MK2 bra dat was t wel weer effe... heb van die grille al een aanbod gehad, maar moet die voorlopig effe laten zijn... tot t eind van de maand maar biedt maar alvast wat aan, dan weet ik waar ik t kan vinden Last edited by breadfan83 : 06-06-2006 at 20:47. Reason: wijziging van gevraagde delen! |
|
||||
|
||||
![]() posts verwijderd op verzoek breadfan
|
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog wel originele bumpers met chromen strip originele gril met chromen randje weet nog iemand met chromen deurkklinken en heb ook nog een gepolijste stabilisator stang mail maar naar danielrusthoven@hotmail.com wat je er voor over hebt
|
|
|||
|
|||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik denk dat die advertente is van die jongen hierboven is daniel
|
|||
|
|||
![]() geen vag immitatie heb ze toen gekocht bij vw store assen of f1 center 1 van beiden waren toen 100 per stuk ken nu iemand die verkoopt ze voor 85 euro per stuk
|
|
||||
|
||||
![]() effe weer omhoog
zou een van de mods t weer effe kunnen opschonen? danku
|
||||
|
||||
![]() Heb nog wel wat metertjes liggen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
welke meters heb je? en heb je miss ook t paneeltje waar ze in moeten? welk merk zijn ze? en heb je dr miss een foto'tje van?
|
||||
|
||||
![]() Zijn van vdo, zal eens kijken wat ik nog heb en een fotootje maken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bedankt ik ben tevens nog op zoek naar windschermpjes voor een 5 deurs MK2 als iemand ze heeft liggen hoor ik t graag ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()