![]() |
|
|||
|
|||
![]() TE KOOP
Een volledig gerestaureerde Derby 1.1 LS van 1977. Deze oldtimer is zowel qua carrosserie als motorisch in de zomer van 2005 volledig gerestaureerd geweest ter waarde van +/- 3000€. Het interieur is in perfecte staat + extra simili leder interieur bijgeleverd. PRIJSVERLAGING: - 2500€ met keuring - 2250e€ zonder keuring LOCATIE: omgeving van Brussel Last edited by Friso : 25-06-2006 at 12:02. |
|
|||
|
|||
![]() up voor de derby, onderhandelen mag
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hup
|
|
|||
|
|||
![]() UP; is toch mooi, niet ?
|
|
|||
|
|||
![]() komaan jochies... vrijdag staat het nieuw speeltje hier... dus alles wordt in overweging genomen.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() PRIJSVERLAGING:
- 2500€ met keuring - 2250e€ zonder keuring |
|
||||
|
||||
![]() Je lust zeker geen inruilertje?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee sorry, heb er geen plaats meer voor. Doe een bod, moet nu weg! |
|
|||
|
|||
![]() upsie
|
|
||||
|
||||
![]() het is voor mij een te lange rit om alleen maar te komen
kijken... Kom namelijk helemaal uit t noorden van nederland. Risico is te groot om heen te gaan en direct mee te nemen, aangezien ik dan alles moet huren en iemand mee moet hebben (Heb geen E rijbewijs) Als je nu dichter bij woonde wist ik t wel ![]() Dan ging de Golf1 LS de deur uit en kwam de Derby1 LS in LoodsB te staan. Mits de Derby in dezelfde (dan wel betere) staat is als de Golf ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik begrijp je gedachtengang volkomen. Als ik iets kan doen om je de perfecte staat te garanderen dan mag je me altijd iets laten weten...? Ken je misschien niemand dichterbij België (een vertrouwenspersoon) die voor jou eens zou kunnen komen kijken? Problemen zijn er om opgelost te worden... ![]() Voor alle andere geïnteresseerden, kom eens kijken en je gelooft niet wat je ziet ![]() |