![]() |
|
|||
|
|||
![]() vanaf welk jaartal zijn de kevers geleverd met een kunststof dashboard?
ik sta op het punt om naar een kever te gaan kijken uit 1972, maar heb nog geen idee wat ik kan aantreffen. |
|
||||
|
||||
![]() Eind jaren 70. Denk dat je naar een 1300 gaat kijken? dat dashboard is gewoon metaal..
1303 heeft volgens mij altijd een kunststof dashboard, maar dat weet ik niet 100% zeker ![]()
|
||||
|
||||
![]() vanaf 68 was het een optie... de 03's hebben natuurlijk een totaal ander dashboard
Jens
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee het gaat om een 1300, staat ook echt zo op de achterklep... voor zover dat iets zegt natuurlijk. ik zag namelijk een plaatje van een kever met een heel lelijk, ala golf achtig daschboard en dacht gelijk, Jech, dat past niet bij een kever van 1970. vandaar mijn vraag. Wordt, Vervolgd! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() DIt is een dash van een oudere kever, warbij dit dash een optie was. In de bouwjaren '68-'70 kom je dat niet vaak tegen, later meer. Wellicht maakte het deel uit van een L-pakket of een of andere aantrekkelijke combinatie van opties. Op de Mexen zit dit dashboard standaard. Jens
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja, zoiets bedoelde ik, maar ik heb een nog lelijkere gezien. Maar inmiddels weet ik dat de kever waar ik zo naar ga kijken een stalen dashbord heeft. foto's volgen zodra de Kever in mijn bezit is! Rico |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan ga je de kever toch wel verlagen!!! of niet? ![]() |