![]() |
|
||||
|
||||
![]() na ons avontuur in delfzijl gingen we richting appingedam.
we kregen we een tip dat er een soort van harley dag daar was. hieronder een kleine impressie van het event. de rest van de foto's staan op www.vwteampg.nl onder foto's diversen.. have fun ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ehem, choppers? Beetje fout!
|
|
||||
|
||||
![]() Waarom dat?Het valt wel op dat veel zgn"retro-golfjes"veel stijlelementen van de chopperwereld overnemen.Oke,veel hiervan komt ook uit de custom/hotrod scene maar die gaan weer hand in hand met de chopperafdeling.Als je zoiets niet mooi vindt oke,maar echt fout......nee niet echt.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het super geil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mooi vind ik die dingen idd. ook niet, maar onder rijders van alle anderen soorten motoren (super-sports, naked-bikes, all-roads, dikke toerbuffels) wordt er nogal lacherig gedaan over choppers, en misschien nog meer over de berijders ervan..... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ooit Easy-rider gezien?? waren ze ook tegen chopper-rijders... ![]()
Last edited by Berserker : 04-07-2006 at 15:47. |
|
||||
|
||||
![]() Easy - rider heb ik op DVD, maar vooral belachelijke chopper-rijders zijn advocaten, chirurgen, tandartsen e.d. die een beetje op "bad guy" willen spelen, de enige legitieme chopper rijders zijn de Hells-Angels en andere zogenaamde "outlaw" motorbendes, de rest is eigenlijk alleen maar belachelijk......maar voor alle duidelijkheid: ik ben niet tegen chopper-rijders, anders valt er niks te lachen in de motorwereld!
![]() Last edited by Rene´ : 04-07-2006 at 17:00. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat ben ik 100% met je eens,maar je ziet het verschil wel.Die wannabe's die allemaal op standaard heftig chrome harley's en (gadver)japanse choppers rijden of angels op of hevig gechopte harley's of zelfgebouwde motoren rijden.Het is dan wel duidelijk wat voor vlees je in de kuip hebt.... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hee!! Deze staat wel eens bij ons in de straat! Helaas gaan de twee factoren niet samen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() zo'n trike vind ik echt het foutste van het foutste ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Greetz Ruud