Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 30-07-2006, 19:34
soepie's Avatar
soepie soepie is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 19
Exclamation help wanted krijg m niet afgesteld....

hey hey mensen

ik zit met een probleem en al een hoop mensen hebben al naar mijn auto gekeken maar kunnen me niet verder helpen....

ik heb mijn golf een maand of 2 geleden het motorcompartiment eens afgespoten met de hoge druk ivm een lekkende kleppendeksel...

en de motor had ik gewoon laten lopen en bleef lopen zonder problemen, na een minuut of 10 na het afspuiten zet ik de motor uit doe alles opruimen, loop naar de auto en start niet meer....

alleen maar steekvlammen en slagen uit de uitlaat....
ik heb het weekend laten staan en maandag heb ik n nieuwe verdelerkap enz gehaald uit voorzorg en vervangen natuurlijk.

nog nix te starten en uiteindelijk ook maar ff de ontsteking vervangen...
duur...
de auto loopt als een gek en super blij

na een dag of 3 begint de auto in te houden en loopt niet stationair
wil de ontsteking gaan afstellen mr t gaat niet!
mij wordt door 10 anderen verteld dak m ontsteking gemold heb...

weer n nieuwe en weer hetzelfde verhaal.....

nu zit er weer een nieuwe in en heb ik een hele dag gespendeerd om m afgesteld te krijgen maar het lukt egt niet

op een moment had ik de auto redelijk aant lopen schiet ie opeens naar de 3000 toeren...?

na een minuutje of zo zakt ie weer valt de auto uit, start m weer en na een tijdje het zelfde, kom ik erachter dat ie in de toeren schiet zodra de aanjager aan gaat...?

nu ben ik verbaasd en egt niemand kan me helpen...

dus bij deze: HELP!!!!

ik kom er egt niet uit iedere tip is welkom!!!

b.v.d greets soepie

btw t is een golf2 gti 1.8 8v motorcode pf....
Reply With Quote
  #2  
Old 30-07-2006, 21:31
Rallye20vtrs's Avatar
Rallye20vtrs Rallye20vtrs is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 235
Default

Ik heb eens zoiets gehad en er zat een vollast schakelaar op het gasklephuis waarvan de bedrading gebroken was.

Heb je bij het afstellen ook de blauwe stekker van de sensor (deze zit aan de voorzijde van de kop in je waterpijp) afgehaald doordat tedoen reset je de ecu zeggen ze.

Ik zou toch eens stekker voor stekker en verbingen controleren en schoon maken
Reply With Quote
  #3  
Old 31-07-2006, 03:35
soepie's Avatar
soepie soepie is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 19
Default

thanx m8 zal morgen eens mijn best doen

laat wel wat weten!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 20:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum