![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zondag is het weer zo ver.
De 2de keer dat ik weer portugese in mijn nek heb hijgen. Laat als-je-blieft nederland voor de verandering winnen. We hebben namelijk nog nooit tegen de portugese gewonnen vwforumers, sta me bij.
|
||||
|
||||
![]() gaat wel lukken denk, heb er wel een goed gevoel over
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik hoop het,we moeten winnen dit keer.
Die portugese lopen veel te veel naast hun schoenen. Gisteravond nog op tv,denken ze van ons te kunnen winnen met 2-0. ![]()
![]() Last edited by millie : 22-06-2006 at 13:05. |
|
||||
|
||||
![]() Ik vraag me af hoe de Portugeze bevolking over ons denkt... Zullen ze bang voor ons zijn of niet... Hoe dan ook, wij gaan winnen
![]()
|
|||
|
|||
![]() millie woont in portugal right? inburgeringscursus vergeten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoorde op de radio dat wij (Nederland) pas een keer van hun (Portugal) gewonnen hebben
![]()
|
||||
|
||||
![]() Das dan lang geleden,naar mijn weten hebben wij als besten resultaat in een oefen wedstrijd rond 1999 1 keer gelijk gespeeld.
En dat was geloof een thuis wedstrijd. Het is belangrijk dat we in de eerste 30min. goed opletten en goed verdedegen. De portugese gaan altijd vol in wedstijd en willen traditie getrouw in de eerste min. score. (overgens die traditie werd bij de laatste wedstrijd verbroken) We zullen het zien zondag,de laatste keer in 2004 kreeg ik het om mijn oren. Dit keer wil hun uitlachen. Was trouwens wel een genot in 2004 dat ze verslagen werden tegen de grieken! ![]() Je had die teleurstelling op hun gezichten moeten zien. ![]() Ik zeg tegen hun zo hebben wij ons al tig keer gevoeld.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Laatste keer hebben we toch van ze verloren? WK 4 jaar geleden, of hebben we alweer in de tussentijd tegen ze gespeeld?
|
||||
|
||||
![]() EK 2004 dennis..
![]() en millie..gewoon zeggen dat Robben nu wel de hele wedstrijd speelt
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik? sta jij er dan ook tussen op het veld? En het "we" gevoel... ![]() En vwforumers??? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() erwin het enige vergelijk dat we met jou en voetbal kunnen maken is de gladgeschoren glimmende voetbal..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En vol lucht en een miniventieltje .. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vergeet ook niet de vele fans !!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() lol
|
||||
|
||||
![]() Quote:
busladingen vol !! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() laten we die bril dan maar een "swalbe " noemen...{ MAW direct rood en vertrekken..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dacht je dat die spelers van oranje anders zijn? |
|
||||
|
||||
![]() Dacht je dat die spelers van oranje anders zijn?Ik heb het over de portugese suportes.
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik denk 1-1 en dan beslissing via strafschoppen
|
|
||||
|
||||
![]() Quote: