![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() hoe kan je dat het beste doen op de verloopstuken van de tunneldemper naar de midden demper en van de middendemper naar de eind demper
is hier nog iets speciaals voor ik heb al cun cum gebruikt werkt tijdelijk maar dan heb je het zelfde lawaai zo weer is hier iets voor of hoe doe jij het zelf altijd ik hoor het graag wordt er namelijk een beetje gek van |
#2
|
||||
|
||||
![]() Mischien nieuwe moffen proberen, en voordat je ze erop zet de uitlaat, waar die moffen overheen komen, insmeren met uitlaatpasta
__________________
Your Signature |
#3
|
||||
|
||||
![]() moffen wat zijn dat precies als ik vragen mag
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Dat zijn die verloopstukken waar jij het over heb
![]()
__________________
Your Signature |
#5
|
||||
|
||||
![]() goed monteren en juiste klemmen gebruiken. In principe moeten ze zonder uitlaatcement ook lekdicht zijn.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#6
|
||||
|
||||
![]() Ja dat is ook zo, heb het eerlijk gezegd ook nog nooit met montagepasta oid moeten doen.
__________________
Your Signature |
#7
|
||||
|
||||
![]() dan heb ik denk ik de verkeerde klem erom heen
ik had men uitlaat dwars door de midden heen toen heb ik een tijdelijke tussen demper opgehaald hij lekt trouwens aan beide kanten van de middendemper als ik er zo middendemper vervanger tussen zet krijg je daar veel meer herrie van ik heb het als volgt gemonteerd eerst de uitlaat vanaf de vlamdover er onder weg gehaald alle stukken goed schoon gemaakt met lammelenschijf uitlaat klem er om heen tunneldemper om de vlambover heen geschoven met hamer aan getikt tot ie niet verder kon toen de uitlaat klem vast gedraaid daarna de middendemper gemonteerd en daarna de eind demper dan moet ik zo nog maar een weekje zo door rijden tot mijn nieuwe uitlaat systeem binnen is denk ik hij maakt trouwens ook niet eens echt lawaai het is gewoon dat ie niet dicht is Last edited by 1800 16v kr : 18-07-2006 at 10:07. |
#8
|
||||
|
||||
![]() let er ook op hoe je de uitlaatklem monteert. je moet zorgen dat je (afhankelijk van welk type klem je hebt) altijd de tapeind(en) weg hebt bij de inkepingen vandaan en dat je de klem monteert op de plek waar de inkeping begint.
beetje lastig voor me om zo uit te leggen maar hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel en anders hoor ik het wel oh ja en over die uitlaatpasta. heb al heel wat uitlaatjes gemonteerd op me werk maar heb nog nooit zo een tube in me handen gehad. als je die pasta nodig hebt doe je of iets niet goed of je uitlaat past niet veel succes! gr gary |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik snap het helemaal en ik heb die klemmen er zo op gezt maar dat ga ik morgen even iets anders doen maar ik moet dus de klemmen direct aan het begin van de inkeping zetten bedoel je daar de (als de demperlos licht)de buiten kant van de inkepping of het einde van de inkeping (het punt als je de slijptol er in zouzetten en daar verder slijpt) en wat ik nog niet helemaal begrijp is waar de moeren moeten zitten zeg maar. o als ik het lees moet dus als de inkepingen horizontaal zitten de klem er van onderen tegen aan het opschuif stuk zeg maar waarje de bouten tegen aan draait Last edited by 1800 16v kr : 19-07-2006 at 22:48. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Ik gebruik vaker uitlaatcement
![]() Die van Gun Gum vind ik zelf ook erg slecht. Beste vind ik nog de uitlaatpasta van Bosal ![]() en eigenlijk moet je inderdaad uitlaten monteren zonder dat spul....maja.. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb ook klemmen van bosal kan dat klopen goud kleurige |
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
exact....vind ik trouwens ook de betere uitlaten... ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]() Mijn uitlaat lekte ook wat bij 1 aansluiting.
(Komt omdat ik de demper er eff af had) Vandaag dicht gemaakt met gum gum. ![]() Kon niet anders,geprobeerd met een andere sluiting maar dat was helemaal niks. Dus weer snel de orcinele sluiting van vw er onder. gum,gum er tussen en dicht. Maar er bleek nog ergens een lek te zijn,boven de middendemper zit een gaatje. Maar een geboord gaatje,is dit normaal?? ![]()
__________________
![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]() ja zitten normaal weleens geboorde gaatjes aan de onderkant om evt condens vocht etc eruit te laten....maar aahn de bovenkant
![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]() Ik begrijp het ook niet,het is volgens mij een orcinele midden demper.
![]() ![]() Ik hoop dat ze bij de keuring hem niet vinden,om hem te lassen moet die hele demper er tussen uit. Echt geen zin in.
__________________
![]() |
#16
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als je er met de keuring een stukje gun gum op smeert hebje nergens last van de uitlaat moet dicht zijn hoe maakt niet echt veel uit helemaal niet als ze het niet eens zien ![]() |
#17
|
||||
|
||||
![]() ik krijg binnen kort ook weer de orginele uitlaat klemmen de helemaal ronde met een bout die maken de uitlaat 100% dicht
en een rvs uitlaat systeem als alles mee zit dus dan moet he t helemaal goed wezen |
#18
|
||||
|
||||
![]() Die klemmen met 1 bout zijn echt de besten.
Ik heb vandaag eff 1 gekocht (nood gedwongen) zoon ring met 2 bouten. Er meteen er weer af getieft! Je draait hem helemaal aan tot die verrot is,en dan nog lekken als een zeef. ![]() Hup die orcinele er weer op,zo erg op was hij toch nog niet.
__________________
![]() |