![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet nog wel een oplossing voor die laptop : andere kant van zijn darmstelsel inbrengen ..
http://nu.nl/news.jsp?n=305185&c=50 Spammer probeert USB-stick op te eten Uitgegeven: 9 april 2004 09:19 Laatst gewijzigd: 9 april 2004 10:56 AMSTERDAM - Een spammer die op heterdaad werd betrapt in een internetcafé in Dublin, heeft geprobeerd bewijsmateriaal te vernietigen door een USB Memory-stick in zijn mond te stoppen, zo meldt Webwereld . De spammer probeerde op grote schaal zogenoemde '419'-spam te versturen. Ook wel bekend als de beruchte Nigeriaanse oplichtersmailtjes. Het externe ip-adres van het internetcafé was al eerder op een zwarte lijst gezet, toen de man eind maart e-mailtjes verstuurde aan 'de rest van de wereld'. Toen de man op 2 april hetzelfde weer probeerde in het café werd de man aangehouden door de politie. De aanhouding verliep alles behalve soepel. De Nigeriaanse e-mailoplichter verzette zich hevig. Het kostte de agenten maar liefst tien minuten om de man te overmeesteren. Toen de man de agenten zag probeerde hij gelijk zijn USB memory-stick door te slikken. "Daarna zei hij steeds dat hij wilde meewerken, om vervolgens naar zijn laptop te rennen om te proberen om de gegevens te vernietigen die daarop stonden," aldus Steffen Higel, medewerker van het café. |
|
||||
|
||||
![]() daar heb ik toch een pest aan , aan die spammers, ik krijg dagelijks gemiddeld een spammail of 40 binnen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dito. Ik heb die 419 spam alleen nog nooit gezien, gek genoeg. Iemand een verduideling?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hier de engelse uitleg |