![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja lieve kijkbuiskinderen : Striet en ikke zitten morgen bij Kopspijkers in het publiek dus allemaal kijken .
Stijn zou er ook zitten maar de vogel is weer eens gevlogen : dan slepen we Suus maar mee ![]() Is er iemand met een DVD brandert die het op kan nemen en het kan branden ? |
|
||||
|
||||
![]() zit voor de buis...
|
||||
|
||||
![]() Is errug gaaf! Ben er vorig jaar ook geweest......
|
|
||||
|
||||
![]() iets meer info over dat prog?
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel teevee kaart maar is niet aangesloten mijn splitter is stuk
![]() Zal kijken wat ik kan doen. |
|
||||
|
||||
![]() Mag ik het omschrijven als satirisch programma? Ff kijken wat de tv-gids zegt... 'Actualiteit, satire, bijzondere gasten en het Kopspijkerspel'.
|
||||
|
||||
![]() Hoe zie je eruit Gert? Waar moet ik opletten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kale vent met twee vrouwen om zich heen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Correctie : 3 vrouwen
![]() Hoop dat het je lukt Niels . Heb wel een video maar voordat ik die aangesloten en ingesteld heb ... |
|
||||
|
||||
![]() Het gaat denk ik wel lukken, ik heb een timer ingesteld dat ie gaat opnemen ik weet niet hoe de kwaliteit is.
|
|
|||
|
|||
![]() tiz toch op zaterdag? :S dan moet ik werken de hele dag (voor de f*cking pasen, slaat tegenwoordig helemaal nergens meer op, commercieel gedoe GRRRRR)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als ik het niet vergeet brand ik hem wel ff Gert op dvd. Groeten ML :p :p :p |
|
||||
|
||||
![]() En jongens : ik betaal liever voor 4 DVD's dan dat ik er geen heb
Gewoon allemaal branden die hap aub . Rest komt wel goed ![]() Bij voorbaat dank !! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volksforum gasten :p |
|
||||
|
||||
![]() Uitzendingen kun je vanaf de site terugbekijken : http://info.omroep.nl/vara?nav=gxgzHsHzGHIcHbE
|
|
||||
|
||||
![]() Twas errug goed deze keer!
Niets gezien van Gert eigenlijk |
|
||||
|
||||
![]() hmmmm gert niet gezien... maar een leuke aflevering dit keer..
|
||||
|
||||
![]() Zelfs Bert Visscher was spontaan leuk ...
Ik heb mezelf aardig wat keren gezien hoor . Ik zat achter Jack S bij de bar . Toen die verrotte Frogger op zijn muil getimmerd werd en ter aarde storte was het maar goed dat ik in de kleermakerszit op het keiharde houten bankie zat anders had ik m een pleurisschop moeten geven . Ik was 1 seconde vol in beeld . Striet een beetje en Suus bijna niet . Vriendin van Striet weer wel in beeld ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 1 seconde vol in beeld? wow.... nog 14 minutes and 59 seconds of fame to go
![]()
|
||||
|
||||
![]() zag gert nog wel vooraan juigend vol in beeld bij Idols...buhahahhahahha