![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kan een setje velgen kopen staal verbreed 8j x 14 rondom.
et waarde weet ik niet zitten nu onder golf 2. mijn vraag is past dit, of gaat dit totaal niet passen ivm te ver uitsteken buiten de wielkasten. Grt michael |
|
||||
|
||||
![]() vanachter gaat 8 j wel als je de kassen laat rollen
maar vanvoor weet ik niet ik reed met 7 en 8 j 14 et 26 dacht ik vanachter 1cm spoorverbreder en kassen gerolt vanvoor ook et 26 en ook de kassen gerold anders moet je m op originele hoogte laten |
|
|||
|
|||
![]() hey sander 8J voor gaat wel erg ver uit steken hoor heb het ook op een g40 gehad van me.
je moet reken op een 4 a 5 cm. heb er helaas geen foto's meer van. als ik ze nog vind laat ik ut je zien. gr rolf |
|
||||
|
||||
![]() het staat en valt aan de hand van de et waarde.. ik zou daar eerst eens achter zien te komen. kun je ook gewoon opmeten trouwens.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik had ook 7j vanvoor et 26 dacht ik ging langs de binnenkant maar net zonder te raken als er plaklood werd gebruikt kassen vanvoor ook uitgerold en nog wat naar buiten getrokken anders raakt ik al met 195/45/14 dus als je vanvoor 8j wil zal je veel werk hebben aan je kassen en ik zou vanachter een maatje breder neman als vanvoor want vanvoor zit de velg altijd verder naar buiten ofwel een spoorverbreder nemen of een andere et waarde als vanvoor |