![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij dezen de koop:
Motor uit een golf 1, 1.8 8v Gti. Kilometerstand is onbekend, aangezien de motor er in het verleden al een keer uit is geweest: Onderblok is een GX, echter met DX zuigers. De cilinderkop is nog geen 10.000 km geleden compleet gereviseerd. Hierbij zijn ook de distributie- en de v-riem vervangen. Ook nog geen 10.000 km geleden vervangen is de complete koppeling (drukgroep, drukplaat en koppelingsplaat) De motor is verder met - De complete uitlaat (spruitstuk + beugels en ring, voorpijp, middenstuk en einddemper), in zeer goede staat. Heeft een paar deukjes opgelopen tijdens het uitbouwen. - De motor- en dashbordkabelboom - Tellerbak (met werkende mfa) en stuurhendels - Luchtweger, leidingen en injectoren. - Motorsteunen, helaas zijn van de linker en de rechter het rubber gescheurd. Wat er niet bij zit: - De radiator - Het oliekoelsysteem - Een paar koelwaterslangen en de luchtslang over het inlaatspruitstuk. Opmerkingen: - De cilinderkop is bewerkt, de kanalen zijn vergroot en glad gemaakt - De injectie is afkomstig van een 16v motor, dmv vacuumsturing wordt er vanaf 4000 toeren meer benzine ingespoten (deze vacuumleiding moet er bijgemaakt worden). - Het inlaatspruitstuk is voorzien van een gasklep van een audi (52mm tov 45mm origineel), hiervoor is ook het gat groter gemaakt. - De versnellingsbak (4S) schakelt prima, geen gekraak. Voor alles in 1 koop had ik een prijs van rond de 450eu in gedachten. Onderdelen zijn ook te koop tegen elk aannemelijk bod. Reden van verkoop is de inbouw van een 1.8 16v.
- 1981 Audi 100 CD5E ![]() - 1983 Golf C 1.3 rood - 1983 Golf C 1.6D geel - 1982 Jetta 1.3 legergroen ![]() Last edited by Henk_Pigo : 17-09-2006 at 11:18. |
|
||||
|
||||
![]() Upje, foto's toegevoegd!
|
||||
|
||||
![]() Misschien moet je Marcopolo eens PMmen die zoch nog een blokje geloof ik !
|
|||
|
|||
![]() verkoop je de tellerunit met de bijbehorende hendels ook?
heb je de bedrading voor de mfa er ook bij? Zoja, wil ik graag een prijs weten. grtn yal |