![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij bied ik 3 stuks afdekkappen te koop aan voor audi en volkswagen.Het gaat hier om de 150pk en 180 pk versie!!
Zelf heb ik een apx 225pk tt/s3 motor waar inlaatspruitstuk van 150pk opzit (omgedraaid).. Doordat ik eerst een originele 2ehands afdekkap had en een nieuwe afdekkap bij stroeve motorsport had besteld (volledig carbon) en later een 2ehands (origineel bekleed met carbon) had gekocht.....ben ik nu van plan om alles te laten polijsten waardoor deze kappen overbodig zijn... 1) Gloednieuwe volledig carbon (Stroeve Motorsport besteld) prijs:125 euro 2) Originele bedekt met carbon (2ehands met wat hele kleine gebruikerssporen) prijs:verkocht 3) Originel zwarte afdekkap inclusief klein afdekkap onder inlaatspruitstuk (2ehands met wat hele kleine gebruikerssporen) prijs:50 euro verkocht ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by henkwassenaar : 31-01-2007 at 17:15. |
|
||||
|
||||
![]() @ Henk ,die van stroeve van 150 euro is de normale verkoop prijs van autostyle waar deze dingen vandaan komen.Is dus iets te duur voor 2e hands,no bad feelings
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij kost die bij Autostyle nog steeds 195 euro....... |
|
||||
|
||||
![]() ja ik heb er nl 195 euro voor betaald
|
|
||||
|
||||
![]() goed en redelijk bod dan???
|
|
||||
|
||||
![]() Originel zwarte afdekkap inclusief klein afdekkap onder inlaatspruitstuk VERKOCHT!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() up voor een goed bod!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() prijsupdate
|
|
||||
|
||||
![]() Originele bedekt met carbon (2ehands met wat hele kleine gebruikerssporen) VERKOCHT!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() update
|
|
||||
|
||||
![]() up alleen nieuwe nog te koop