![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb gemaild met iemand over een set BBS RS velgen 16"
maar ik wil ze toch niet hebben maar mischien heeft iemand van hier interesse in de set. Het gaat om een set BBS RS 16" en 7j breed in de steek 4x100!!! de et waarde kan ik zo niet meer vinden maar was volgens mij ergens in de 30. Prijs was 1200 euro. Ze zagen er netjes uit maar de randen moeten wel gepolijst worden (zit de blanke lak nog op.) En het hart is zwart. Ik ga niet z´n mail adres hier publiceren maar als iemand interesse heeft pb ik zn mailadres wel ff. Ik heb helaas ook de foto gewist ui m´n mailbox maar die zal hij wel sturen. Verder heb ik ook weinig info maar mischien heeft iemand er wat aan. |
|
|||
|
|||
![]() Zijn dat die van die vent uit hamond ??
|
||||
|
||||
![]() zou heel goed kunnen, ik had de mailtjes al gewist,
maar op marktplaats bood ie ook 16" bbs rs aan met een gouden hart, Steek 5x130 Porsche |
|
||||
|
||||
![]() effe off topic:
die gozer uit hamond die barst volgens mij van de rs wielen, maar is hij ook betrouwbaar?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hij haalt ze van ebay. Zijn naam is wheelsbelgie. Weet niet dat hij vertrouwbaar is.
Last edited by fire and ice vr6 : 12-09-2006 at 13:41. |
|
|||
|
|||
![]() ik vind het maar een raar mannetje,hij heeft extreem veel wielen,maar zet nergens een telefoonnummer bij.als je hem mailt of je hem mag bellen over wielen waar je belang bij hebt,mailt hij je ook niet terug.
|
|
||||
|
||||
![]() ja wel hoor,alleen 1 keer.je vraagt wat - hij antwoord met prijs,daarna niet meer op andere vragen.
|
|
||||
|
||||
![]() dit is trouwens zijn verzameling die hij heeft liggen http://shop.kapaza.be/wheels/
|
|
|||
|
|||
![]() ik heb hem dus gemaild dat ik belang had bij bbs-en,en of ik zijn telefoonnummer mocht zodat ik met hem het erover kon hebben.ik heb het niet eens gehad over geld.kreeg geen enkele reactie.
wie heeft er hier al eens wat gekocht dan bij hem?en vraagt hij de hoofdprijs of valt het mee? |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb mijn 14" ATS classics bij hem gekocht. Ik kan me nog herinneren dat we eerst een paar keer heen en weer gemaild hebben.
Vervolgens in België afgesproken, waar hij stipt op tijd aankwam (ik was veel te vroeg). In zijn garage liggen heel veel velgen, waarvan een flink deel nieuw. Ik heb zijn prijzen voor ATS cup vergeleken met die van mijn lokale garage, en hij was 60 euro goedkoper voor een hele set. Voor mijn nieuwe 14" ATS Classics heb ik € 450 betaald. Is een hoop geld, maar ik heb deze velg verder nooit in 14" gezien, dus ik weet niet of het te duur was.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey twan heb je die wielen nog?? En weet je al mssn wanneer die a3 wielen van de polijster komen?? anders kan ik al eventueel bandjes bestellen ..... die 165/ 50 / 15 |
|
||||
|
||||
![]() Hey kerel,
die wielen had ik niet maar was een advertentie wat ik gezien had, ik breng morgen of maandag de a3 wielen weg dus denk eind van de week dat je ze terug hebt. rozeboom kan de bandjes ook bestellen 65 euro stuk, bridgstone. mischien ergens anders wel goedkoper. |
|
|||
|
|||
![]() idd prijsen mailt hij trug verder geen drukte
tel nummer heb ik ook nooit gekregen heb hem eens gemailt over de porsche wielen |
|
||||
|
||||
![]() Mag slotje op.
|