![]() |
|
||||
|
||||
![]() mijn 84er MK2 loopt beroerd bij stationair toerental! draaid verder wel goed>
hoort de vacuum vervroeger ook te werken bij stationair toerental?? (bij mij doet hij dat niet) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mij is geleerd dat een vacuumvervroger pas gaat werken bij hogere toerentallen omdat er dan eerder moet worden ontstoken. Dus het klopt dat je vacuumvervroger niet vervroegd bij stationair toerental. wat misschien van belang is, is wat voor type motor je hebt. dus de motorcode. db |
|
||||
|
||||
![]() ik heb echt geen idee heb ik nog niet naar gekeken!
ik weet alleen dat er een spinnenkop op zit! |
|
|||
|
|||
![]() Een foto wil ook wel lukken,de meeste met technice antwoorden weten dan ook wel waar het over gaat
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mwah een vacuum vervroeger werkt helemaal niet op toeren......maar zoals de naam al zegt op vacuum.
Wanneer zou het vacuum het hoogst zijn: bij gesloten of geopende gasklep?? Eigenlijk vervroegd ie alleen als er geen vacuum is, want dan heeft ie de maximale vervroegingsstand....Zuiver gezien verlaat ie namelijk... Om die reden moet meestal de vacuum vervroeger afgekoppeld worden als de ontsteking dynamisch (met lamp dus) word afgesteld |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dacht dat jij er meer verstand van had????? Heb ik je toch verkeerd ingeschat....... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wanneer zou het vacuum het hoogst zijn: bij gesloten of geopende gasklep??
bij een gesloten gasklep heb de meeste vacuum moet je hand maar eens voor houden |
|
||||
|
||||
![]() jij ook bedank alex!!
auto draaid weer als een zonnetje |