![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ---- Auto is op kenteken gewoon een Golf CL 1.6 51kw ----
Je rijd dus gewoon onverzekerd rond.
|
||||
|
||||
![]() jij ook..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
waar ik het volgens jou allemaal voor deed? Dit dus: ik verzeker hem straks ook namelijk als G60. Gebeurt er wat....sjee....dan ben ik VERZEKERD ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je mag toch 30 procent vermogens winst halen. Dacht dat die van jou een 16v was en dat het binnen de 30 procent viel. |
|
||||
|
||||
![]() right
tot 40% vermogenstoename hoef je geen weggedrag test af te laten nemen. Bij iedere motorverandering MOET je officieel goedkeuring krijgen van de RDW, niemand doet dat haast omdat het tijd en geld kost....met de kans dat het mislukt |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, ik val nog binnen de 40% vermogenstoename (pk's dan) ![]()
|
||||
|
||||
![]() en Bennie hep een 16V, dat is niet verandert. Wijk je af van die gegevens dan moet je dat doen...een keuring en al die bagger erbij.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
keuring ook netje op je golf? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat kan, maar is het dan geen intikkertje voor de politie als die ooit eens een technische controle houden. En verzekeringsbewijs met kentekenbewijs vergelijken? Vroeger mocht je toch gaan herkeuren bij het plaatselijke rdw-station als er bijv. al een typegoekeuring voor uitgegeven was? Dus als je eerst een 1100 had en daarna er bijv. een gti inlegde en er bestaat een gti in dat type dan kon je die op papier laten zetten. Zonder geluidstets, weggedrag test en dure rommel. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
edward heeft hem nou bij rdw laten omkeuren als g60 dus kenteken en verzekeringsbewijs is hetzelfde... en hij heeft het indd zo proberen te doen zoals jij zei, alleen had ie niet de originele achteras en remmen gebruikt+uitlaat geloof ik waardoor ie niet gewoon even overgezet kon worden... als je dit moet namelijk alles 100% origineel van die auto zijn afgehaald....
|
||||
|
||||
![]() als je een 16V had en een G60 erin gebouwd hebt dan moet ALLES van een G60 omgezet worden wil je daadwerkelijk G60 op je kentekenbewijs krijgen. Dus makkelijker: een G60 kopen. Ik had al zoveel tijd en geld in dat ding zitten dat ik hiermee wel tevreden ben....ik ben n u volgens de wet legaal en dat staat me wel aan.
|
|
||||
|
||||
![]() Je auto is legaal Ed, dat jij een illegaal bent zullen me naar niet tegen iedereen vertellen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey Ali Babba Achmed, ik ben zo kaas als maar kan
![]() |