![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag weer effe op de sloop geweest, en nog wat moois gevonden.
Ik weet alleen niet zeker of dit in de golf gaat passen, dus dat wordt effe proberen van de week... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Is er misschien iemand die me zo kan vertellen of dit gaat passen? Of misschien iemand die een foto bij de hand heeft van eentje van een mk2?
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 16-10-2006 at 17:31. |
|
||||
|
||||
![]() Als ze uit een Audi 80 komen moet het passen volgens mij. Altijd leuk, deze slotjes!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik dacht wel dat ze uit een 80 kwamen, maar toen ik ze thuis naast de 80 van mijn pa hield zag ik dat de zijne koper waren... Nou twijfel ik of het een 80 of een 100 was waar ik ze uitgehaald heb. Wat zijn die dingen eigenlijk waard? Neej, ze gaan niet de verkoop in, maar ben gewoon benieuwd.
|
||||
|
||||
![]() Moet geloof ik iets aan passen, ik dacht het stangetje wat naar de binnengreep gaat. Maar niets onoverkomelijks.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja deze zaten met kabeltjes vast, ik weet niet hoe ze bij de golf worden bediend. Ik dacht een stangetje, toch? En d'r zat een hele zooi aan andere klemmetjes en pinnetjes aan die ik niet echt kon thuis brengen...
|
||||
|
||||
![]() Golf 2 is met stangetjes. Die kunstof klemmetjes die eraan zitten daar klemmen de stangetjes in. Zitten er 2 of 3 aan, 3 als je ook centrale vergrendeling hebt
|
||||
|
||||
![]() Quote:
D'r zit een haak aan en ik geloof 3 van die pinnetjes. Daar zaten bij de Audi iig klemmetjes op, die leken een beetje op kabelschoentjes met witte plastic hoesjes erover. Zijn die deuropeners van een Audi 80 trouwens ook redelijk makkelijk passend te maken op de Golf? Want dan zet ik die ook gelijk over.