![]() |
|
|||
|
|||
![]() beste mensen hoop dat jullie mij kunnen helpen. ik heb inmiddels de zoekfunctie gebruikt maar heb daar niets over gevonden.
Ik heb een golf 3 tdi met stuurbekrachtigging Nu trilt mijn stuur enorm bij het stationar lopen en als ik gas geef doet ie dat niet meer. verder tril mijn rempedaal ook. Als ik met mijn handen de stuur vast pak en hard naar boven duw dan tril ie ook niet meer. Ik kan mijn stuur een beetje bewegen naar boven en weer naar beneden, dus speling. Nu vrees ik dat er iets lost zit bij de stang die 'm beet en strak houdt. want ik voel het helemaal tot bij mijn voeten(rempedaal). nu heb ik lopen navragen iemand vertelde mij dat achter de rempedaal een stuurstang houder zit die je stang beethoudt en als ie los zit dan gaat het zooitje trillen. kan iemand mij vertellen wat het kan zit. alvast bedankt |
|
|||
|
|||
![]() Als het goed is zou je versnellingspook ook moeten trillen
![]() Don't worry man, you're driving a diesel ![]() |
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor je reatie maar het heeft niets te maken of ik een diesel rijd. ik heb dit sinds kort. dus hiervoor had ik dat niet en zo erg zou niet normaal moeten zijn voor een diesel. voor een tdi niet, want die zijn iets rustiger.. ??????????
|
|
|||
|
|||
![]() het kan zijn dat één an e motorsteunen het heeft begeven.
Dit kan je na kijken door even goed krachtig het motorblok heen en weer te bewegen. (kleine test) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Beter te testen is, gewoon tijdens het rijden, gas los en meteen weer gas geven. Krijg je een enorme stoot, dan is de kans groot dat 1 van je steunen overleden is.