![]() |
|
||||
|
||||
![]() Om mijn daily (a3) wat te sparen maar een nieuw projectje bij gekocht aangezien ik de golf 2 op zij gezet heb
polo mk1 met 88.000 km ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding!
|
|
||||
|
||||
![]() lijkt verdomt netjes zo op foto
![]() |
|
||||
|
||||
![]() @iedereen thnx
![]() ![]() en veel aan gebeurt : -vorige eigenaar (een oude dame) haar kleinzoon heeft vroeger de gril voorzien van een rood gti lijntje laat dat er maar op vind het nog wel goed staan -nieuwe olie erop gedaan -meeste roestplekken zijn aangepakt en wagen wat opgefrist -staal is zwart gespoten met kapjes met het vw logo in kleur van de wagen erop -beetje verlaagt (komt later nog wel lager) en dat is het zo wat ... plannen: -lager leggen -13" brede wieltjes --> smoor velgjes ofzo -heb hier een 1.3 blokje uit een golf klaar liggen om er in te leggen -supersprint einddemper steken -en herspuiten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Rechter voorscherm lijkt mij al een keer gespoten omdat op deze foto t lijkt of er kleurverschil in zit en hij minder mooi aansluit
![]() Maar daarom niet minder mooi en zo te horen wordt ie straks alleen maar mooier ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat 7 und 8j wel breed is voor een polo1... wellicht je wielranden omrollen of kloppen... Het oogt wel bruut onder een polo1 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Altijd leuk weer een polo 1.
Succes er mee ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() brrr die kleur..... verder wel lekker breed
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() daarnet de dorpels terug mooi in het zwart gezet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke Polo
Zijn die gele velgen van liquid-q van Cleaned? ![]()
|
||||
|
||||
![]() jep zijn die van dries geweest en van nog zovele andere
![]() |
|
||||
|
||||
![]() nette polo
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() daarnet mijn mk2 buitengezet zodat de polo lekker droog kan staan, golf gaat denk ik afgebroken worden en de motor gaat als donor dienen voor de polo ,de kas hou ik nog wel even bij want die is heel goed en kan in de toekomst wel dienen als track car ofzo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hier foto'ke van de donor
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nike air jordan's vs verbreed staal (passen wel lekker bij elkaar
![]() ![]() |