![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
heeft iemand misschien nog een gril voor golfje 1 liggen??? maar dan wel met (nette) chrome rand en enkele koplampen t liefst met (chroom) logo. maar alle reacties zijn welkom! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() marktplaats goed in de gaten houden, daar heb ik de mijne ook vandaan...... en niet meteen de eerste kopen die je tegenkomt, d'r zit nogal wat prijsverschil in....
|
|
||||
|
||||
![]() okey zal ik doen!
|
|
||||
|
||||
![]() Kijk maar 'ns ff naar deze advertentie Marktplaats - Andy's VW Shop
en neem ff contact op met Andy. Heeft meestal wel iets liggen (heb ik pas nog 2 NIEUWE originele hoekstukjes vandaan in chrome....) |
|
||||
|
||||
![]() mooi , dan ga ik ff mailen naar andy
|
|
||||
|
||||
![]() ik krijg helemaal geen reactie van Andy! Jammer!
|
|
||||
|
||||
![]() hmm....raar?? Misschien is tie wel op vakantie ofzo??? Je krijgt echt wel antwoord.....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb ´k nog wel liggen volgens mij, zal kijken of ik hem met retromania meeneem, aangenomen dat je ook gaat?
|
||||
|
||||
![]() Ik kan helaas niet naar de meeting komen, moet werken
heb je misschien een fototje?? Misschien kan het ook wel via de post verstuurd mail me anders maar even xdorienx@hotmail.com |
|
||||
|
||||
![]() Niemand een grilletje liggen??
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je die grill nog en wat zou die eventueel moeten kosten? |
|
||||
|
||||
![]() Niet voor je beurt he evilyntje! Haha
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk ze vraagt nog steeds om een grilletje dus die hoeft hem niet meer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat was ik niet! maar black devil onder mijn naam! niet meer doen he ERDEM |
|
||||
|
||||
![]() oops sorry, ik zal voortaan beter opletten
|
||||
|
||||
![]() IK heb er één gevonden op duitse ebay dusssss.......
van mij mag het topic dicht |