![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat mag een setje pirelli velgen 15 inch 6j kosten kan een setje kopen alleen geen idee wat zoiets mag kosten?
|
||||
|
||||
![]() dingen zijn 5,5J of heb je het over andere? Staat nog een setje 15" op marktplaats met banden... nieuw in de blackchrome spray..superdebuper.. kosten 500
|
||||
|
||||
![]() Zijn in 6J en 5,5J geleverd. Een setje 6J zal aardig wat mogen kosten, aangezien deze veel minder vaak voorkomen.
|
||||
|
||||
![]() Kan een setje kopen ventje vraagt 200 niet gek of wel?
|
||||
|
||||
![]() Dat is geen gekke prijs. Ik heb voor mijn 5,5J's 50 Euro meer betaald.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ze net gekocht voor 125 euro zit alleen in 1 velg een knik maar dat lijkt me niet zon punt goeie koop dacht ik
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welnee, ik weet wel iemand die ze wil ruilen tegen een setje 15" zonder knik
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb er nog drie liggen zonder knik in 6j
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee dit worden de zomer velgjes voor mn pirelli ben van plan om ze te polijsten en paar leuke bandjes er om
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd met de aankoop kerel
![]() Maak er wat moois van! Goldfinger heeft geloof ik nog 2 setjes (denk 5,5J)... Komen ook ooit eens gepolijst onder de GTI, en dan kan ik ze ook eens passen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal vast wel niet verkeerd staan onder de jetta.Ach en anders mag je mijn 14 inch wel een keer passen worden nu toch mn winterwielen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Pirelli's zijn "HOT" !!
![]() ![]() Ik zal mijn set straks ook maar eens gaan aanpakken. Kunnen we lekker glimmen met elkaar !!! @Erwin G60: Gefeliciteerd met je 6 J's Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=Sponze®]Gefeliciteerd met de aankoop kerel
![]() Maak er wat moois van! Goldfinger heeft geloof ik nog 2 setjes (denk 5,5J)... Komen ook ooit eens gepolijst onder de GTI, en dan kan ik ze ook eens passen ![]() je bent goed op de hoogte sponze ze zijn 5.5j ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja hou die jong goed in de gaten straks heb je nog maar een setje ![]()