![]() |
|
||||
|
||||
![]() Moin,
Ik heb hier een setje 14" 5,5J Fuchsen zonder naafkappen. Nu heb ik naafkappen via Ebay gekocht voor een mooi bedrag, maar deze passen niet ![]() nadrukkelijk bij beschreven stond dat ze voor Fuchs velgen waren.... Nu ben ik er via via achter gekomen dat het naafgat van 15" groter is dan dat van de 14" Fuchsies ![]() wel kunt ombatterijen naar 14" De "binnenring" van de kappen moet hiervoor verwijderd worden en daar moet een ander soort bevestiging aan gebraden worden.... Iemand hier ervaring mee? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bij 15" zit ook verschil, door de jaren heen zijn idd de gaten veranderd. Van een gat met idd een soort van binnen naar gladde gaten. Ik heb een set waar 1 andere velg bij zit en ik kon door de pootjes van de naafdopjes iets uit te buigen deze wel pas krijgen. Of 14 en 15 verschillend dat kan ik je niet precies vertellen. Misschien Area51 een PB sturen?
|
||||
|
||||
![]() 14 en 15'' zijn na mijn weten niet verschillend.
ik heb voor 14 en achter 15, en kan alle 4 de kapjes op alle velgen uitwisselen!
|
||||
|
||||
![]() Door de jaren heen zijn er idd andere naafkapjes gekomen, anders qua bevestiging dan ... De oudere hebben 65mm binnendiameter en 3 verende armpjes als bevestiging, en de jongere waren 70mm binnendiameter en met een kraagje als bevestiging, die zal je nu hebben dan ...
Ik heb ook een tijdje moeten zoeken eer dat ik de juiste had ... grtz |
|
||||
|
||||
![]() Klopt Tom
![]() Heb nu naafgaten van 65mm en kappen van 70mm... Niemand ooit eens zulke kappen omgebouwd naar 65mm? |
|
||||
|
||||
![]() latere kappen kun je -voor zover ik weet- niet ombouwen naar 70mm .. je kunt wel op zoek gaan naar 3sprong Fuchsnaafdopjes, of je naafgat van je velgen uit laten draaien van 65 naar 70mm
|
||||
|
||||
![]() neem ze morgenavond maar mee dan kijken we ff wat er van temaken is t'word altijd wat
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zwager erbij komt het altijd goed sponzer ![]()