![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik zoek een versnellingsbak voor mijn golf 1 1.1 met de motorcode GG. Heb je nog wat liggen wat in redelijk werkende staat is laat het me snel weten! Groeten Jur |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb er nog 1 liggen, komt van een golf II 1.3. Versnellingsbak is hetzelde, alleen de steunen moet je overbouwen van jou versnellingsbak. Mag weg voor 50€, of een goed bod. Zit juist nieuwe olie in (kost toch ook al snel 20€). Groeten Stefaan |
|
||||
|
||||
![]() Heb er ook nog wel een, €65 maar dan ligt ie wel in Haarlem
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is inderdaad wel iets dichter bij ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb er ook nog 1 liggen in goede staat. Mag ook weg voor 65 euro. Op te halen in Haaksbergen.
|
||||
|
||||
![]() heb een golf 1 1.1 bak in zeer goede staat, mag weg voor 30,-. Afhalen in Castricum
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik bel je vanavond ![]() Allemaal bedankt voor de reacties! Trouwens Stijn zit jij op het nova in berverwijk? Want zie daar op maandag en dinsdag avond een Rode rallye staan. |
|
||||
|
||||
![]() mijne is af te halen in hoorn 25 euro
|
|
||||
|
||||
![]() heb er ook nog wel 1.
goede staat 30 euro, in heerhugowaard. voor 20 euro extra heb ik er ook nog wel een complete 1100 motor bij ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb er ook nog wel 1. mag je zo komen halen
|
|
||||
|
||||
![]() Die van mij krijg je 10 euro toe!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ahh jammer :P Ik heb die van Black Devil gekocht. Kan een slotje op. |
|
||||
|
||||
![]() Maar nu weet ik wel als deze bak het ook begeeft dat er genoeg aanbod is in NH
![]() Enne stijn dat aanbod onthoud ik heh ![]() |