![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben vandaag bezig geweest om mijn gehele slotenset te vervangen.
Nu is dat wel gelukt maar krijg ik mijn stuurkolom niet meer ''normaal'' in elkaar ![]() Het probleem zit bij de bij de bus en de veer met 2kklemringentjes..... Ten eerste waarvoor dient dit ![]() Ten tweede krijg het voor geen meter in elkaar.... Handige tips hartstikke welkom... Ten derde bij mij is zijn de klemringentjes weggeschoten ![]() ![]() Iemand antwoorden hierop ![]() Zou geweldig zijn....
|
||||
|
||||
![]() Die veer houd de boel onder spanning. Wie had dat gedacht van een veer
![]() Beste maandag even zorgen dat Dennis de juiste spullen weer in huis haalt en dan weer op de goede manier in elkaar zetten. Kost je de kop niet.
|
||||
|
||||
![]() Haha owkej..
Dat de veer de boel onder spnning houdt, dat had ik nou nooit gedacht ![]() Maar heeft dat te maken met me toetert..? Want die blijft afgaan als ik het contact aanzet... En had de beste dennis al gebeld voor de onderdelen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zal wel ergens contact maken, toeterknop en sleepring gecontroleerd?
|
||||
|
||||
![]() Sleepring zag er normaal uit.
En had de de boel goed werkend gedemonteerd. En het gekke is de toeterknop was nog niet gemonteerd en maakte dus geen contact. Morgen maar even verder knutselen dan maar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag weer ffe verder gegaan met het probleem.
Het zit dus zo: De Bus met de veer zorgt er mede voor dat je sleepcontact van je toetert achterop je stuur op afstand blijft van je stuurschakelaar. Aangezien deze van metaal is en bij mij geen veer er meer tussen zat maakte mijn sleepcontact direct sluiting op massa van me stuurschakelaar. Dus me toetert bleef toeteren ![]() Dus maar weer wachten op me onderdeeltjes ![]()