![]() |
|
View Poll Results: Wie rijden er 2 mei meee naar bruinisse? | |||
Ja, gezellig! |
![]() ![]() ![]() |
8 | 53.33% |
Nee, moet naar mijn schoonouders (of iets anders) |
![]() ![]() ![]() |
6 | 40.00% |
Nog geen idee. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6.67% |
Voters: 15. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Niet enorm groot maar wel enorm gezellig!
Vooral de rit er naar toe met z'n allen. Wie rijden er mee op de zondag?? Last edited by keverpech : 09-04-2004 at 11:12. |
|
||||
|
||||
![]() Ik!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Atijd goed !!
Net als vorig jaar :-)
|
||||
|
||||
![]() 1 mei is ook Retro Mania, daar gaan de meesten heen denk ik, het Volksforum Team iig wel..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi toch? Heb je 2 mei over voor Bruinisse! En dan de 4e naar Zevenhuizen! Beter kan het niet! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Had me leuk geleken, helaas... 2 mei Alles VW Osnabrück
![]()
|
||||
|
||||
![]() Tuurlijk! Niks mis met een lekker stukkie karren toch?
Wat ik al zei; niet enorm groot, wel gezellig! Kom je langs regio rotterdam? Dan kun je aansluiten in de stoet. Dat is zeker gezellig! |
|
||||
|
||||
![]() Oud-Vossemeer -Bruinisse is voor mij 21,8Km
Dus ik sluit niet aan in Rotterdam ga er wel direct heen, ff buurten bij jullie.
|
||||
|
||||
![]() Waar is het precies in Bruinisse?
|
||||
|
||||
![]() Geen idee, volg gewoon het oliespoor! hahaha
|
|
||||
|
||||
![]() als jullie naar retro komen, komen wij naar bruinisse. Volksforum.com heeft een stand op Retromania...
|
|||
|
|||
![]() Ben vorig jaar ook even wezen kijken was idd best gezellig.
Op zaterdag is het meestal gewoon gezellig ouwehoeren met elkaar en op zondag word dan de rondrit gehouden. Het werd vorig jaar bij "van Gilst" gehouden.Zal dit jaar ook wel weer zo zijn. Heel misschien dat ik op zaterdag nog effe ga kijken maar zeker weten doe ik het niet. Want op 2 Mei ga ik naar "alles vw" in Osnabruck.
|
|||
|
|||
![]() present
geef maar een gil vanwaar er vertrokken word |
|
||||
|
||||
![]() Van de rondrit was ik zelf niet zo kapot.
Vorig jaar ook niet aan meegedaan maar het jaar daarvoor wel. Je zit 2 uur lang naar je voorganger te kijken en rijd met een slakkegangetje door zeeland heen. Leuk als je er in de buurt woont mar als je al een tering eind er naar toe hebt gereden hoeft het van mij niet zo. |
|
||||
|
||||
![]() 2 en 4 mei staan genoteerd!!
|
|
||||
|
||||
![]() 1,2,4 mei staan ook bij genoteerd, ff'tjes kijken of ik ook daadwerkelijk kan gaan.
Ga ook nog naar Worthersee in mei dus ff kijken of alles mogelijk is......... |
|
||||
|
||||
![]() Heb je al aandelen SHELL gekocht Bien ??
gaat wat litertjes bezine kosten als je echt overal heen wil :p
|
||||
|
||||
![]() was het maar waar!!!! nee al die benzine zal ik toch moeten betalen van mijn miezirige loontje.....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bruinisse ligt in Zeeland? Pfoe, een eind.....
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
moi aussi !!! ![]() |