![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Unieke energiewijzer met de gegevens van je eigen auto, leuk voor achter je voorruit op meetings of zomaar in een lijstje boven je bed, op t toilet of als kado aan je buurvrouw... A5 Formaat (148 x 210 mm) op 170 grams. glans/fotopapier, let op, is dus geen sticker!!! 1 afdruk (incl. verzendkosten + zetkosten) 5,00 euro. elke tweede afdruk voor 3,00 euro. A4 Formaat (210 x 297 mm) op 170 grams. glans/fotopapier, let op, is dus ook geen sticker!!! 1 afdruk (incl. verzendkosten + zetkosten) 7,00 euro. PM je gegevens naar user-x of mail xposure67@yahoo.co.uk , na overmaking ontvang je je persoonlijke energiewijzer binnen 5 werkdagen. ![]()
WILL NOT SHIP TO NIGERIA OR OTHER COUNTRY - NO SCAMS! ONLY FOR SALE FOR CASH www.xposure.nl the aircooled territory Last edited by user-x : 28-04-2004 at 12:50. |
|
||||
|
||||
![]() Dat is wel grappig
![]() |
|
|||
|
|||
![]() G+ is dus aan de vrij onzuinige kant... Bestaat er ook nog G++ ofzo? Wel een erg leuk idee trouwens, ik zal er eens over nadenken.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Al wil je er 3+++ achter...
|
||||
|
||||
![]() Die moek dan binnenkort ff op me werk meenemen en thuis scannen, kan ik dan zelf ook wel ff maken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
beter goed nageaapt, dan slecht bedacht ![]() je kan ook mijn jpg gebruiken en "voorbeeld" er uit gummen... scheelt weer een scan! :p
WILL NOT SHIP TO NIGERIA OR OTHER COUNTRY - NO SCAMS! ONLY FOR SALE FOR CASH www.xposure.nl the aircooled territory Last edited by user-x : 02-05-2004 at 21:21. |