![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey!
ik heb al gezocht, maar ik wil t toch even zeker weten ![]() Ik wil graag een schroefsetje onder mijn Golf 2 GTi, zodat ik hem mooi kan laten zakken, want de standaard setjes zijn mij of te laat, of te hoog, of hij staat niet mooi op zijn wieletjes (naar mijn mening; teveel voor of achterover). Omdat ik een nette student ben ![]() Maar past dit? Ik had gelezen dat van Golf 1 zo op een Golf 2 paste? En van een Golf 3 moest je wat aanpassen/vervangen/overzetten? Alvast Thnx! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor 200,- kun je het zeker vergeten, dan heb je een schroefset die helemaal verrot zoniet lek is.
In principe past een schroefset van een golf 2/3 jetta/vento/corrado er zo onder, alleen je eigen toplagers/rubbers overzetten.
|
||||
|
||||
![]() schroefsets voor golf 2 en golf 3 zijn hetzelfde.
golf 1 is heel anders, en gaat ook nooit passen gr ruud |
|
|||
|
|||
![]() Achter van een golf1 gaat zeker niet passen
De afstand tussen bevestigingspunt [aan de as]en de veer is bij een 1 korter Je wiel loopt dan tegen de veer |
|
||||
|
||||
![]() Kijk eens op Ebay.de staan nieuwe setjes voor € 329,- verzendkosten zijn dan iets van € 25,- volgens mij. Vriend van me heeft al drie van die setjes gehaald voor twee daily's en zijn meeting auto en het zijn goeie stugge setjes die ook na twee jaar nog goed verstelbaar en niet lek zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() spaar dan liever 2 maandjes verder en koop je gewoon een supersport set. goede prijs kwaliteit en is lekker stug
![]() doe het goed of doe het niet, maar niet voor 200 een of andere afgeragde schroefset aanschaffen.
|
|||
|
|||
![]() suppersport past er op en fk, zullen er vast nog wel meer zijn.
Ik heb zlef fk, en ben er tevreden over _______________ Vw haaksbergen |
|
||||
|
||||
![]() Koop liever KW of H&R of een Weitec als het wat goedkoper moet.
De veel goedkopere merken zijn beduidend minder van kwaliteit. Naast Golf 2 en 3 passen de setjes van een Corrado ook.