![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na het verkopen van me polo en wegens het niet stil kunnen zitten..Ben ik toch maar weer op zoek gegaan naar iets anders!!!
En dit keer is het een '90 golf 2 automaat geworden ![]() De auto bij aankoop: ![]() Zal een paar dingen vertellen wat de bedoeling gaat worden met de auto........ Khab namelijk al liggen voor mijn golfie......Een schroefsetje van het merk supersport,xenon,heldere koplampen met smoke achtergrond,s pijpje voor aan mijn einddemper..... En ben nog hard bezig met een setje 15 inch porsche telefoonvelgen,me geheel rode achterlichten en voor de dagen met het betere weer een setje bbs rm´s!!!!!!!!!!!! En de auto moet nog een keer in ze geheel netjes gepoetst worden en die striping eraf gehaald worden......Dan komt de muziek wel aan de buurt!!!! Dus kan voorlopig nog wel even knutselen ![]() En ben nog op zoek naar een beetje fatsoenlijk edition interieur voor het geheel een beetje aftemaken Khou jullie wel op de hoogte van de voorderingen
|
||||
|
||||
![]() Nou het interieur is dus inmiddels in de tijd dat ik de auto heb ook al gevonden....En heb gelijk nog een paar andere dingen al veranderd!!!
Dingen die tot nu toe zijn veranderd!!!!!Foto's van hoe het was ![]() ![]() ![]() Originele koplampen ![]() Gti achterlichten ![]() Org madison interieur ![]() Hoog heel hoog Nu de foto's van hoe het geworden is ![]() ![]() ![]() Heldere koplampen met smoke achtergrond... ![]() Geheel rode achterlichten.... ![]() Editione one interieur ![]() 16 inch wieldop op 14 inch staal,tot de porsche wielen en/of bbs rm's klaar zijn ![]() ![]() En een klein stukje verlaagd ![]() En nu de rest nog :? Maar dat komt in de paar aankomende weken wel goed ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vorige week de xenon erin gezet....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En vd week de striping eraf gehaald en de auto gepoetst ![]()
ALS JE WIL DAT DROMEN UITKOMEN, MOET JE WAKKER WORDEN!!!!!!!! ![]() Last edited by blomdegekste : 20-01-2008 at 18:08. |
|
||||
|
||||
![]() Stoer ding. Mooie kleur
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx.....Enne idd mooie kleur ja ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke kar! Goed bezig zo
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gisteren ook weer bezig geweest en nu zitten me andere wielen er ook op......Morgen even paar foto's ervan maken!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ben benieuwd, had hem ook al gevolgd op lowdubs
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto,
ben benieuwd naar de wielen!
|
||||
|
||||
![]() Nu met de andere wielen!!!!!!!!Maar ben er nog niet echt helemaal over uit
![]() ![]() ![]() En zonder de striping en met het wob logo ![]()
ALS JE WIL DAT DROMEN UITKOMEN, MOET JE WAKKER WORDEN!!!!!!!! ![]() Last edited by blomdegekste : 22-01-2008 at 18:51. |
|
||||
|
||||
![]() netjes die telefons
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ineens een hele andere auto!
Heel mooi. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja toch.......Komen snel betere foto's ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou die porsche velgen laten zitten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() die velgen zijn leuk, zou mooi zijn als de rand mooi is gepolijst en de binnenkant wit is.
|
|
||||
|
||||
![]() telfons doen eht heel goed op een MK2, Houden zo!
|
|
||||
|
||||
![]() Kga denk toch begin volgende week even kijken hoe de sebrings eronder staan
![]() ![]() Ben gewoon benieuwd ![]()
|
|||
|
|||
![]() nette wagen met nette wieltjes
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Foto update
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De wielen ![]() ![]() Het interieur ![]()
ALS JE WIL DAT DROMEN UITKOMEN, MOET JE WAKKER WORDEN!!!!!!!! ![]() Last edited by blomdegekste : 23-01-2008 at 18:55. |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig hoor.... word n mooie wagen
![]() De porsche velgen vind ik persoonlijk wat minder.... ben benieuwd naar de sebrings ![]()