![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey,
Mijn vraag is dus of ik de velgen die ik kan kopen omgeboord kunnen worden naar 4x108. De velgen waar het om gaat zijn: Lenso DTM velgen. 18" 7,5J ET35 Steekmaat nu is 5x100 Mijn auto heeft steekmaakt 4x108 En of anders mijn auto de schijfen+naven omgeboord kunnen worden naar 5x100. Het moet wel zo zijn dat ik mijn 4x108 wintervelgen nog steeds wel kan monteren. Groeten, Stefan
Audi Coupe 2.3 20V Quattro ![]() Veel onderdelen op voorraad. Ook voor onderhoud aan uw auto ![]() Voor info stuur een PM of mail. Last edited by Marco : 05-01-2007 at 02:14. Reason: spellingscontrole |
|
|||
|
|||
![]() adapterplaten er tussen
een andere steek in de trommels en schijven moet ook wel kunnen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mag ik vragen hoe jouw auto aan steekmaat 4x108 komt?
|
|||
|
|||
![]() Audi Coupe 2.3 10V gok dat het daar wat mee te meken heeft
|
|
||||
|
||||
![]() mijn audi heeft idd steek 4x108
maar adapters is geen optie, want de velgen zijn ET35 en dan worden ze al snel ET20 en dat gaat 100%zeker aanlopen. Wie weet er meer over omboren van de velgen? Of over omboren van de gaten van de auto? En of dan mijn wintervelgen 4x108 er ook nog opkunnen.
|
||||
|
||||
![]() Omboren is uiteraard afhankelijk van de velg(hart). Het beste blijft dat je met een velg langs een omboorboer
![]() Verder zijn er al diverse topics over omboren van velgen en naven.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
OK, dat is duidelijk..
|
||||
|
||||
![]() het gaat iig om deze velgen:
http://img.2dehands.nl/f/normal/14072602.jpg maarja ik zou welis willen weten of ik het op mijn auto kan laten omboren en dan zodat mijn 4x108 wintervelgen ook nog passen
|
||||
|
||||
![]() is dat een oud model coupe??
zo ja heb ik nog wel een set 8x14 steffan velgen liggen.. steek 108 alle 4 met goede banden en in mooie staat. mogen voor een mooi pijsje weg.. hier een fototje: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en een b3 type 89 coupe..
dus als het goed is gaat 14" niet passen. en ik wil juist grote velgen ipv kleine velgen ![]() groeten, stefan