![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kan er iemand mij misschien zeggen (met zekerheid) of deze nu bestaan of niet?en waar ze dan ev te krijgen zijn? namaken bij carglass is geen optie,de ruit is te bol
maar ik las in een boekje (wob of vwspeed) dat de golf die erin stond een achterruit zonder verwarming had,origineel v vw,bestemd vr de afrikaanse markt?iemand meer info?of nog beter,hoe daaraan te geraken |
|
||||
|
||||
![]() de amerikaanse basismodellen golf hadden voor zover ik weet idd geen achterruit verwarming. Hoe je daar aankomt? tja.... goed zoeken.
Maar volgens mij moet het ook mogelijk zijn om de strips er doodleuk af te polijsten/slijpen.
|
||||
|
||||
![]() moet dan toch ook gewoon te bestellen zijn bij de VW dealer als het orgineel van VW is
|
|
|||
|
|||
![]() ja,kweet het nie,hier zijn ze nie zo echt makkelijk in bestellen,en al zeker nie alst om van die speciale stukken gaat,alsk de bestelnr zou hebben,dan zou het misschien al heel wa makkelijker zijn .... als iemand kan helpen ;-)
enne alsk da uitpolieren eens zou willen proberen,iemand een idee hoe ge dan te werk moet gaan? |
|
||||
|
||||
![]() volgens mij zul je dat zien...of je moet van heel de glasplaat een laagje halen..
|
|
||||
|
||||
![]() Met een scheermesje (een los mesje, of mesje uit een stanleymes) kun je ze er wel af krijgen, weet alleen niet of er nog een spoor op het glas achterblijft, zou het gewoon even proberen
|
|
||||
|
||||
![]() Zover ik weet bij de oude Polo's en Audi 50's bleef er altijd een soort ets laagje over op de ruit als de streepjes er vanaf vielen of gingen ..
|
|
||||
|
||||
![]() maar dat moet te polijsten zijn dan toch?
|
||||
|
||||
![]() Weet het niet zeker, maar dacht dat ze speciaal voor de Afrikaanse markt dat soort ruiten maken. Anders gezegd: schijnt daar standaars te zijn. Sowieso voor de golf 1.
|
|
|||
|
|||
![]() Idd,die golf met achterruit zonder verwarmingsdraden die id Wob (of VWspeed) stond, had ook een ruit van de Afrikaanse markt,dus ik vermoed dat het van daar moet overkomen,maar ja,hoe daaraan geraken hé?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dat bedoelde ik idd, maar misschien als je het idd voorzichtig polijst, dat het wel lukt. Goed om eens te proberen idd. Maar pas wel op, ga nou niet meteen met een polijstborstel aan de slag, want er zit zo een deuk in je ruit, EEN DEUK?? je echt letterlijk een deuk. |
|
||||
|
||||
![]() Er zit hier toch ook een SuidAfrikoan op het forum? Laten we het hem vragen...
|
||||
|
||||
![]() naar de vw dealer gaan en zeggen dat je een afrikaanse golf 1 hebt ezonder achteruitverwarming en dat je ruit kapot is en je graag even een nieuwe wilt bestellen...die raampjes zullen toch ook een keer naar afrika gevlogen zijn dus moeten ze toch nog wel ergens hebben liggen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
die ken ik niet,kzit hier zelf nog maar pas op,maar kan je mij zijn naam of emailadres niet even geven?kan het maar proberen hé ![]() @gtipowerrr:tis vr een golf 2 hé ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ok,heb hem een persoonlijke boodschap gestuurd via het forum hier,afwachten nu maar hé ;-)
|