![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lag ook nog in de garage....................
Inlaatbuizen voor een 16v KR. Ik weet niet of het dikke of dunne zijn ![]() ![]() Geen idee wat het waard is maar er moet een vraagprijs bij hier dus vraagpijs is € 8000,- ![]() Verzenden is geen probleem. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit is een dikkertje-dap inlaatspruitstuk, nu nog het onderste bijpassende deel erbij. 50mm dus!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() inlaatkanalen zijn dus 50mm dus een dikke inlaat.
Onderste gedeelte zit er niet meer bij. |
|
||||
|
||||
![]() € 50,-
|
|
||||
|
||||
![]() € 50,- is dus incl. verzendkosten.
Zo ophalen is € 40,- ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je de rest ervan nog ergens terugvindt, of iemand anders me de rest ervan kan bezorgen, heb ik wel interesse.
|
||||
|
||||
![]() Het onderste stukje is er niet bij, zit nog op de kr motor die ik laat staan ivm aankoop golf I waarin de kr moet met carb's
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dus heb je niks aan dat onderste deel van de inlaat.
Die kan je er gewoon bij verkopen, voor de carbs moet je een inlaat kopen die daarvoor geschikt is. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat voor carb's ga ik gebruiken dan? Ik heb dat onderste deel zelf nodig , zoals ik al zei. ![]() ![]() Dit bied ik te koop aan. |
|
||||
|
||||
![]() Up maar weer ermee.
Goed bod mag ook natuurlijk. |
|
||||
|
||||
![]() Up maar weer
![]() |