![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Heb gister met trots mijn mk1 cabrio opgehaald.
Daar zit een 1.8 in ( 2h ) 72 kw. Gister op de terug weg even wat harder over de snelweg , en tot mijn verbazing kon hij gewoon niet harder dan 140-145 km per uur. Motor loopt verder prima, en geeft geen rare geluiden of bij verschijnsellen. Iemand een idee wat het kan zijn? Zat zelf aan het volgende te denken: - tijdstip ( ontsteking) - brandstoffilter / luchtfilter ( achterstallig onderhoud misschien) Zal ook even controleren of de gasklep wel volledig open gaat. ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Een mattenset onder het gaspedaal
![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Kan ook aan liggen dat je kap bijv. niet goed aansluit... die is namelijk echt een parachute bij hoge snelheden!
Mijne kon wel harder als 145 iig ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() 2H moet de 170 kunnen halen.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#5
|
||||
|
||||
![]() van mij haalt de 200 wel en mijn vorige er overheen.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() mijn 1.1 haalt zelfs de 150
![]()
__________________
Quote:
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Misschien een demper van de uitlaat verstopt of de kat kapot. Of je hebt vergeten de handrem eraf te halen!! ![]() ![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Zat ook aan de kat te denken.
Zet 'm anders ff naast mijn 2H, kunnen we prestaties vergelijken. ![]()
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#9
|
|||
|
|||
![]() Ik denk nu dus zelf ook dat het de kat is.
Haal hem vanavond even los, en dan even proberen. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Wedstrijdje doen Ronald
![]()
__________________
16vt ombouw naar haldex, bijna klaar ![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]() motor lui na lang stil staan !?
heb ik eens gehad met een polotje 1300 was zijn hele leven van een omatje geweest en nog nooit op de snel weg geweest heb er nieuwe olie in gegooit en toen weer tot leven getrapt dus gewoon effe doorjagen in zijn 1e 2e 3e versneling toen kwam hij langzaam weer tot leven |
#12
|
|||
|
|||
![]() Er is idd zo goed als alleen maar stadsverkeer mee gereden, snelweg kwam hij bijna nooit.
Maar was net even onder de kap aan het kijken , en tot mijn grote verbazing zag ik dat de brandstofdrukregelaar stuk was. Het pijpje waar je vacuum vanaf je inlaat spruitstuk het slangetje op kwam was los . Hierdoor kreeg hij natuurlijk te kort brandstof. Hij kon de regelaar dus niet volledig openzuigen bij volgas. Ga zo even proberen wat hij doet. |
#13
|
|||
|
|||
![]() en 200 gehaald
![]()
__________________
|
#14
|
|||
|
|||
![]() het waaide hier nog al hard, dus kon niet echt uitproberen.
Maar liep nu wel naar de 165 toe. Is tenminste al iets, zal nu even afwachten hoe hij zich gaat gedragen binnen een maand. Anders toch maar 16v in leggen. ![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]() Een cabrio is geen racewagen. Bij 170 km/h is de herrie niet normaal meer in de auto.
Gewoon je 8V opvoeren.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#16
|
|||
|
|||
![]() DAt het geen racewagen is weet ik, maar mijn oude cabrio liep altijd perfect.
Zelfs bij 180 lekker stil, en ja soms rijd ik lekker hard. Als ik gewoon openbaan voor me heb ( snelweg) dan wil ik af en toe eens lekker doorrijden. ![]() |
#17
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wind mee deze keer ![]()
__________________
I love airride. |
#18
|
|||
|
|||
![]() Nee, zij-wind.
Maar wist dat die opmerking zou komen. ![]() |
#19
|
||||
|
||||
![]() je mag ook maar max 120 toch
![]() ![]()
__________________
golf 1 '75 (1100) golf 1 '76 (1100) golf 1 '78 (1600) golf 1 '83 (1800 gti) golf 1 '83 (1100) |