![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() die is al echt oud, maar blijft leuk
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Idd, al vaker tegen gekomen. Wat een SUKKEL! Zonde van de caravan, had niet mis-staan achter de Passat!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is het nou voor of achter de Passat als die caravan de Passat mee naar beneden sleurt? ![]() In ieder geval, leuk filmpje, maar repost as hell!
|
||||
|
||||
![]() Hehehe, mijn Passatje sleurt die caravan samen met die Renault nog de berg op!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ed, die caravan mag je passat niet eens trekken. Daar moet landcruiser materiaal voor wil dat legaal zijn. Ik denk dat je net als die renault een streep trekt op het wegdek en met dezelfde rotvaart naar beneden zou vliegen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Denk dat dat wel meevalt, een VR6 mag 1500kg trekken. Daar zal deze aardig bij in de buurt komen denk ik
![]() Een Landcruiser/Patrol/Pajero heeft ook wel mijn voorkeur voor dit werk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze caravan weegt 1700 of meer. Vroeger hebben we altijd caravans gehad. Een enkelasser caravan, groot model, zit al rond de 1450 a 1500 kg. |
|
||||
|
||||
![]() Kom aan, overdrijven is ook een vak, hoor. Ik heb nu een enkelasser van 6 meter, max. 1100 kilo, en das al een best ding. De caravan van het filmpje zit niet boven de 1500 kilo, daar ben ik behoorlijk zeker van. Alleen een Tabbert is overdreven zwaar t.o.v. de lengte. Bovendien zit er een groot verschil tussen wat een auto MAG trekken, en wat een auto KAN trekken. Ik heb een Renault 21 2.2i gehad, en die had totaal geen moeite met 2500 kilo. Mijn Opel Senator 2.6i en Omega 2.5i V6 hadden ook nooit moeite met een beetje overgewicht aan de haak. Dus waarom zou de Passat het niet kunnen?
Kom aan, Johan, een beetje meer vertrouwen in je eigen merk, hoor. Zo'n Renaultje 5 kun je natuurlijk ook niet vergelijken met een Passat VR6. |
|
||||
|
||||
![]() Naja, het gaat ook niet over hoe snel de auto kan versnellen met een sleurhut, maar vooral om het vertragen
![]() Nu lijkt me 2500kg ipv 1500kg (wat de auto mag trekken) nogal een verschil. Als je schade rijd ben je ook de lul en zal je verzekering moeilijk doen.
|
||||
|
||||
![]() Hihi hij blijft leuk.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kunnen wel eens in Top Gear style een wedstrijd houden. Eerste nationale trek-je-caravan-aan-gort kampioenschappen of zo.
|
||||
|
||||
![]() Sgoed, ik kom wel kijken
![]() En dan speciaal voor die gelegenheid koop ik dan een videocamera ![]()