![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi,
Heb voor een tijd geleden al de vraag gesteld in het Golf/Jetta MK1 Topic, of er ook animo is om jullie auto('s) op onze site te hebben staan ![]() Ondanks de leuke reacties en grote hoeveelheid aanmeldingen, mis ik helaas de Polootjes en Derby's ![]() (Waarschijnlijk omdat ik in het verkeerde topic heb gepost) Dus lijkt het je wat, kijk dan even naar deze thread: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=27267 OOK AUDI50 IS VAN HARTE WELKOM ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() durfde t al niet te vragen... ![]() Moet je wel nog een behoorlijke tijd wachten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tsja, hier en daar ligt het voor de hand dat we moeten(/kunnen ![]() de regel ![]() Audi50 dus welkom ![]() maar dan meer als vanzelfsprekende stille regel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb zojuist wat foto;s opgestuurd
![]()
|
||||
|
||||
![]() Belgische einsers ook toegelaten?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Natuurlijk! Graag zelfs ![]() Staat trouwens ook al een Belgische Jetta in de galerij hoor ![]() Kom maar op met de pics ![]() |
|
||||
|
||||
![]() staat nu tenminste echte oerpolo op
![]()
|
||||
|
||||
![]() EINDELIJK
![]() Maar heb nog ruimte genoeg voor meer hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jawel, er staan al weer een
paar nieuwe auto's bij de bezoekers: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() __________________________________________________ ________ Bedankt voor de vele aanmeldingen ![]() Maar er kunnen nog veel meer bij, dus blijf je aanmelden! Elke MK1 is welkom: passat, polo, derby, golf, jetta, golf cabrio, caddy en AUDI50... Vergeet ook het gastenboek niet!!! |