![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dag iedereen!
Ik ben mijn blok aan het opknappen (1.8 dx) kan ik mijn versnellingsbak gewoon spuiten met primer of moet er hittebestendig op? |
|
||||
|
||||
![]() heel goed ontvetten enz....niet al te dikke laag primer erop...en dan zilver...
Blijft gewoon zitten...(niet met remolie morsen...dan gaat het fout)..zo verschrikkelijk heet word een bak nu ook weer niet.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() oke bedankt...
blok wel met hittebestendig neem ik aan? |
|
||||
|
||||
![]() Blok en kop zou ik idd wel met hittebestendig doen
![]()
|
||||
|
||||
![]() kop en bak zou ik blank alu laten, is ruwer en heeft dus meer oppervlak en kan de warmte beter kwijt. Kan me voorstellen dat je het onderblok netjes wil hebben...
blank alu blijft ook best netjes met een beetje onderhoud
|
||||
|
||||
![]() ik heb het blok ook met en gewone spuitbus gedaan (motip) en het zit al jaren , heb het altijd nog zo gedaan, en heb nooit geen last gehad dat het eraf brandde (zelfs niet met meer pktjes
![]()
|
|||
|
|||
![]() oke mischien dat ik het alu ook wel blank laat, is het dan geen idee om er bv siliconen over heen te doen voor een goed behoud of??
en heeft iemand mischien een mooie duidelijke foto van een net dx blok?? |