![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals de titel al zegt, waar moet ik op letten bij de aanschaf van een Polo 2f 1.3 Coupe GT.
Hoe zijn ze motorisch en dan de 40Kw uitvoering, wat voor injectie zit erop. Verder nog aandachtpunten waar ik op moet letten ? Mijn vader wil de Corrado verkopen en dan een Polo aanschaffen. Alvast bedankt Jurgen
|
||||
|
||||
![]() Hey,...ikzelf heb tot 2 weken terug een Polo 2f GT gehad...2 jaar probleemloos mee gereden..
De 40Kw uitvoering...met 4 versnellingen,maar het rijden viel me echt niet tegen ![]() Aandachtpunten zullen niet anders zijn dan ander Polo's 86c en 2f..let op de waterbak...en zeker bij de accu..kunnen nogal roesten als het tegenzit.. GT heeft een zwarte hemel,toerenteller en kuipstoelen,en natuurlijk de kunststof verbreders en lijsten aan de zijkant.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Hebben ze altijd een 4-bak ?
Of heeft alleen de 55 kW een 5-bak ,ik had begrepen dat de 55 kW versie nogal schaars zijn. Bedankt alvast ![]()
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 10:59. |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor nuttige info
![]()
|
||||
|
||||
![]() -Koppakking: olielekkage boven dynamo
-bij de 5 bak : bijgeluiden bak in het bijzonder de 5e versnelling |
|
||||
|
||||
![]() Hoe zit het met chassisbalken etc ?
Verder een vraag over een G40 lader, zijn daar nog dingen waar ik specifiek op moet letten ? Boven genoemde punten zijn bekend bij mij. Wil samen met LarsV5 een G40 gaan kopen die bij mij in straat te koop staat. Het is een zwarte uit 1991, import in 97/98 met 151.000 op de teller. Originele BBS eronder en niet verlaagd. Vraagprijs is 1650€.