Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Derby, Polo MK 1,2 en 3
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 05-01-2007, 22:36
RATFINK's Avatar
RATFINK RATFINK is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,572
Default Waar naar te kijken/opletten Aanschaf Polo 2 facelift 1.3 Coupe GT

Zoals de titel al zegt, waar moet ik op letten bij de aanschaf van een Polo 2f 1.3 Coupe GT.

Hoe zijn ze motorisch en dan de 40Kw uitvoering, wat voor injectie zit erop.

Verder nog aandachtpunten waar ik op moet letten ?

Mijn vader wil de Corrado verkopen en dan een Polo aanschaffen.

Alvast bedankt

Jurgen
__________________
Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire
Reply With Quote
  #2  
Old 05-01-2007, 23:14
chris's Avatar
chris chris is offline
Pornstar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,198
Default

Hey,...ikzelf heb tot 2 weken terug een Polo 2f GT gehad...2 jaar probleemloos mee gereden..

De 40Kw uitvoering...met 4 versnellingen,maar het rijden viel me echt niet tegen

Aandachtpunten zullen niet anders zijn dan ander Polo's 86c en 2f..let op de waterbak...en zeker bij de accu..kunnen nogal roesten als het tegenzit..

GT heeft een zwarte hemel,toerenteller en kuipstoelen,en natuurlijk de kunststof verbreders en lijsten aan de zijkant.
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT
1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT
2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT
2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT
1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8
1992 Nissan 300ZX Twin Turbo
Reply With Quote
  #3  
Old 05-01-2007, 23:23
RATFINK's Avatar
RATFINK RATFINK is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,572
Default

Hebben ze altijd een 4-bak ?

Of heeft alleen de 55 kW een 5-bak ,ik had begrepen dat de 55 kW versie nogal schaars zijn.

Bedankt alvast
__________________
Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire
Reply With Quote
  #4  
Old 06-01-2007, 13:41
Sjon Sjon is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,527
Default

.
__________________
Caddyke......

Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 10:59.
Reply With Quote
  #5  
Old 06-01-2007, 19:28
RATFINK's Avatar
RATFINK RATFINK is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,572
Default

Bedankt voor nuttige info
__________________
Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire
Reply With Quote
  #6  
Old 06-01-2007, 21:46
Marcel86c's Avatar
Marcel86c Marcel86c is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 42
Default

-Koppakking: olielekkage boven dynamo
-bij de 5 bak : bijgeluiden bak in het bijzonder de 5e versnelling
Reply With Quote
  #7  
Old 15-01-2007, 11:45
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
Send a message via MSN to vwleusden
Default

Hoe zit het met chassisbalken etc ?

Verder een vraag over een G40 lader, zijn daar nog dingen waar ik specifiek op moet letten ?

Boven genoemde punten zijn bekend bij mij. Wil samen met LarsV5 een G40 gaan kopen die bij mij in straat te koop staat. Het is een zwarte uit 1991, import in 97/98 met 151.000 op de teller. Originele BBS eronder en niet verlaagd. Vraagprijs is 1650€.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum