![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weer een zieltje gewonnen voor mijn partij ...
|
|
||||
|
||||
![]() jezus gert, bien zal blij zijn met deze pic.... op die foto lijkt ze al 3 dagen dood (no offense, je weet zelf ook wel dat die foto slecht is en het niet aan jou ligt (voordat ik dalijk m'n haar echt kwijt ben))
|
||||
|
||||
![]() De Jetpipe heb je al ..
Gaat niet om Bien maar om JP ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja dat snap ik, maar had bien er dan ff afgeknipt ofzo :p
|
||||
|
||||
![]() Hij staat hier in het album .. hoe knip je dat ?
Zo erg staat ze dr niet op hoor ... er stond er pas een met dr haar los waar de hele geogemeente een dag bij aan het posten was dusse .. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moehahahaha (sorry, verslik me in m'n ijsje... bientje straft onmiddelijk, ook op afstand)
|
|
||||
|
||||
![]() nou als dit een foto is waar ze brak opstaat...dan valt het mee
kvind dat er nu wel foto`s van jullie zelf erop gezet mogen worden met jullie eigen brakke harses ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben nooit brak.. ik zie erg gewoon altijd zo uit :-)
|
|
||||
|
||||
![]() @Gtipowerrrrrr; bedankt...
@alle anderen; een week lang niet tot nauwelijks slapen doet echt geen wonderen met je, de hond is ziek en houdt me s'nachts wakker, t'ja je moet wat voor je huisdier over hebben toch??? @gert; ben je weer bezig? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ Bientje: You Need Not Make Excuses For A Badly Taken Picture
@ Krukje: You Do..
|
|
||||
|
||||
![]() Ja schandalig ... zet ik je lover weer te kijk .
Get A Life en ga lekker tegen anderen tekeer die jou betichten van een al reeds overleden lichaam . Die kop van Kroel lijkt hier op JP .. of mag ik daar niks over zeggen ? Zoals ik je al zo vaak heb gezegd meet ik niet met 2 maten . En wie zorgt er zelf voor dat ze in de middelpunt der belangstelling staan ? Jullie saampjes moeten vooral doen wat je niet laten kunnen maar hoge bomen vangen ook in dit geval veel wind .. Maar daar lieg ik over zoals je me zo fijntjes wist te vertellen ![]() En in dit geval is het een zuchtje want ik heb het over de gelaatsuitdrukking van je Kever donateur . Dus wie is er nou weer bezig ? * overhandigd figuurlijke spiegel |
|
||||
|
||||
![]() HAHAHAHAHAHA Dit is echt triest!!
![]() Je voelt je gelijk aangevallen, het enige wat ik zeg is: "ben je weer bezig gert"? Kan ook betekenen dat je bezig bent met poepen of bezig bent met internetten (om maar iets te noemen) Je weet zelf dus wel donders goed waar je daadwerkelijk mee bezig bent........ Maar okee, ga je gang, kraak mijn "lover" (volgens jou, want ik zie kruk als een goeie vriend die me een kever heeft gedoneerd en me erbij helpt, maar daar moet volgens jou weer wat achter zitten, want je bent tenslotte: gertmetzijnenormegrotemensenkennisdieallesbeterwee t) Je kraakt op deze manier alleen jezelf af. En wat betreft de reactie van tjaap; ik vond dat zelf ook al! |
|
||||
|
||||
![]() Enige vorm van zelfspot is mij gelukkig niet vreemd
En wat mijn mensenkennis betreft : dat klopt . Superieur t.o.v. een hoop andere mensen Dus wie de schoen past .. ![]() En dat hij jou een Kever doneert ( waar ik trouwens al de wildste geruchten over de ronde hoorden gaan ) is zijn goed recht . Al was het een massief gouden afgezet met diamanten : daar gaat het niet om . En al zou het zo zijn dat ik me nu net ten onrechte aangevallen voelt ( maar jou kennende zit ik er niet ver naast met wat ik eerder zei .. ow ja : das mijn gebrek aan kinder en andere boefjes kennis ![]() En geloof me : ik ben gewoon de minst scheinheilige hier op het forum als het over jullie 2 gaat . Misschien maar goed ook dat de rest niks zegt .. Maar leg dan eens uit : waar was ik mee bezig ? Psies : ik was bezig met plaatsvervangende schaamte gevoed door jaloezie . Dus gebruik die spiegel die ik je net voorhield om eens kritisch naar jezelf te kijken . Ik doe dat meerdere keren per dag .. werkt erg confronterend maar ow zo bevrijdend ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoevaak is je spiegel al gebarsten? T'ja als je er elke dag inkijkt.........
![]() Meer zeg ik er niet over, met jou discussieren is nutteloos en gaat over niks belangrijks. Daarbij heb ik ook nog een baan, dus de zeeen van vrijetijd die jij alleen maar opvult met discussies en internetten heb ik niet gelukkig. |
|
||||
|
||||
![]() Gtipowerrrr zijn reactie weg laten halen??
Zal er iig niet raar van opkijken..... |
|
||||
|
||||
![]() Nee .. dat is juist het probleem van sommigen : kijken nergens meer van op ..
We zijn weer terug bij JP : Normen en Waarden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zucht
|
|
||||
|
||||
![]() Warm he Niels ?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() eindeloos he niels??
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ga door het begon net leuk te worden. Hier hou ik wel van,dit zijn van die 2e kamer debatten.
Ga door ga door desnoods leggen we geld bij!