![]() |
|
||||
|
||||
![]() En nee, het gaat hier niet over een spijlbus......
Vanmorgen een grijze kitten uitgezocht samen met 62notchback en Miss V. ![]() 2 broertjes uitgezocht, hij is nu 2 weekjes oud, dus over een week of 6 mag ik 'm ophalen ! En zoals de thread al verklapt, Samba is zijn naam ! 2 weekies oud ! mieuuwww ![]() Samen met zijn broertje, van 62notch en Miss V.
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 09-01-2007 at 12:26. |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf!
![]() (Doet me eraan denken... Ik zou ook nog foto's van die units van mij posten :o )
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehehe Vond Osama een erg coole naam overigens !! Scheelde weinig of die van mij had echt zo geheten ![]() Als iemand nog ideeën heeft, die van Cle en Vanes heeft nog geen naam :o
|
||||
|
||||
![]() Nou, ik weet nog wel een leuke.... Een keer op vakantie iemand ontmoet, die had ze vernoemd naar de bakjes waar ze het eten en drinken in deed:
Inkomende Post en Uitgaande Post! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ff fototje opgezocht van Bram:
![]() :p
|
||||
|
||||
![]() wahahahaha
|
|
||||
|
||||
![]() Nog effies wachten en je hebt een sloper in je huis!!! Hangen in de gordijnen
![]() Tip voor de naam, een kat luistert beter als de naam eindigt op een "a" of "y" klank. Hebben ze mij bij het asiel vertelt. En wat denk je als naam voor die van Cle en Vanes: Bora???? Maarre... ik zal een kraampakketje samenstellen voor je ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is zo lullig om dat over straat te roepen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ghehe, thnx !! Kan wel wat spullen gebruiken geloof ik als ik Miss V. zo hoorde, hehehe Komt helemaal goed, ben verliefd !! Kan niet wachten tot de 6 weken om zijn ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ah, vandaar! Had ik Bram toch echt OsamA moeten noemen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk is tie er dan !!
6 weken duren echt lang als je ergens naar uit kijkt ![]() Hij loopt hier nu vrolijk rond te huppelen en het hele huis te onderzoeken ff wat fotootjes:
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk beessie! Lijkt een beetje op onze "Pheebe" een aantal weken terug.
Die is nu aan het leren klok kijken :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Deze is gek op snoeren ben ik al achter..........hahaha
Achter de computer, achter de tv, overal zit ie verstrikt in de snoeren !! Morgen alles maar eens netjes bundelen ![]()
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 23-09-2005 at 06:13. |
|
||||
|
||||
![]() Wat is tie lief!
Wanneer is het bezoekuur? ![]() We komen snel ff kijken. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen vaste bezoektijden hoor, het is een doorlopende voorstelling ![]() Laat maar weten wanneer je wilt komen kijken !!
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 23-09-2005 at 07:38. |
|
||||
|
||||
![]() Hey nu is ie wel goed blijven zitten voor de foto, vooral de laatste! Hij is echt mooi!
|
|
||||
|
||||
![]() Stoer een matgrijze Samba met witte BRM's
Veel plezier ermee..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thnx !! hahaha, zit er wel een mislukte BRM onder, linksvoor heeft ie maar 2 witte teentjes ![]()