![]() |
|
||||
|
||||
![]() Merk: Volkswagen
Model: Golf Bouwjaar: 1981 Carrosserie: Coach 2-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 810 kg Kleur: Groen Vermogen: 51kW Cylinderinhoud: 1457cc Te koop belastingvrije golf 1 automaat. Auto heeft een net interieur en is niet helemaal verrot ![]() apk tot 11 mei 2007. Deze staat te koop op MP (weet niet hoe ik moet linken) Bij oldtimers. |
|
||||
|
||||
![]() Deze denk ik :
http://auto.marktplaats.nl/oldtimer...%2B%2F69QeEG4vh |
|
||||
|
||||
![]() "is niet helemaal verrot", dat zegt al veel...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inderdaad! Hoe aantrekkelijk wil je je advertentie maken. Maar is wel eerlijk iig. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoe doe je dat doorlinken van MP eigenlijk?? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met de rechtermuisknop op de page waar je bent klikken, dan opent zich een venster, daarin staat helemaal onderaan het woord "Eigenschappen", dan óp dat woord met de linker muisknop klikken, dan opent zich een ander venster, daarin staat ergens in het midden het woord "Adres" [URL], daar staat dan de link achter, dan die link kopieeren en hier in het forum plaatsen, fertig! Een link kopieeren + vervolgens ergens anders plaatsen weet je wel hoe dat moet neem ik aan... @steven16v: klopt, is eerlijk, misschien wel té eerlijk als je wat wil verkopen.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 10-01-2007 at 23:51. |
|
||||
|
||||
![]() misschien verkoopt ie met een omschrijving als nette originele golf 1 een stuk beter...
ik zou niet geinteresseerd zijn in een niet "helemaal" verotte golf 1
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat het een typ faudje is!
@ type 17:Thanks voor de doorlink tip! |