![]() |
|
|||
|
|||
![]() Merk: Volkswagen
Type: T2a Bouwjaar: 1969 Carrosserie: ex-ambulance, nu 9 zits motor: 1600 (Dubbelpoorts) Brandstof: Benzine Kleur: grijs/wit Km stand: 90.000 op teller (zit andere teller in, oude stond op 43.000) APK: verlopen ![]() We bieden onze T2a uit 1969 te koop aan. Natuurlijk met een beetje pijn in ons hart; de bus is absoluut een bloem in de knop! We hebben inmiddels al veel werk gemaakt van deze bus, maar uiteindelijk vraagt de bus meer tijd dan we er voor vrij kunnen maken. De bus is van origine een Oostenrijkse ambulance. Nu is het een personenbus geworden. Er zit (op het bestuurdersgedeelte na) een T2b interieur in. Aan deze bus zit nog wat las en plamuurwerk, de motor mag nagekeken worden (loopt wel goed) en een blikje verf kan ook geen kwaad. Als de laatste opknapklussen klaar zijn is de bus prima te gebruiken voor het vervoer van meerdere personen; wij hebben onze kinderen er ook in vervoerd, achterin zitten gordels. Wil je kijken naar de foto's van onze restauratie, kijk dan op www.mijsen.nl/T2a ,een site speciaal gebouwd voor onze bus. Op dit moment heeft de bus geen APK. Er zit een gat in de as kunnen wij niet te lassen. Wat zit er allemaal bij deze bus: - Natuurlijk de bus zelf - Compleet interieur - Plaatwerk voor de nog aan te pakken delen - De "nieuwe" as, (een T2a as die nog aangepakt moet worden, maar wel goed is) - Originele handleiding T2a - Eventueel reservewiel met (niet originele houder) voor voorop de bus Wat gaan wij doen? Wij gaan er of een camper (ook weer T2) of een Kever voor terug kopen, dus mocht je een van deze twee auto's hebben staan, dan is een ruil eventueel bespreekbaar. Vraagprijs € 1.950,- (bus gekocht voor 3300,- + 600 interieur + 400,- plaatwerk + 100 euro uitlaat + 225 euro 123 ontsteking + 300 euro andere as + 50 euro ander kilometerteller + klein materiaal + ..... + ......) Last edited by Rico : 04-01-2007 at 21:55. |
|
|||
|
|||
![]() update:
Vraagprijs € 1950,- (bus gekocht voor 3300,- + 600 interieur + 400,- plaatwerk + 100 euro uitlaat + 225 euro 123 ontsteking + 300 euro andere as + 50 euro ander kilometerteller + klein materiaal + ..... + ......) Last edited by Rico : 27-11-2006 at 18:29. |
|
|||
|
|||
![]() en gekocht ook of wat bedoel je? (als dit te offtopic is doe het dan maar weg)
|
|
|||
|
|||
![]() Merk: Volkswagen
Type: T2a Bouwjaar: 1969 Carrosserie: ex-ambulance, nu 9 zits motor: 1600 (Dubbelpoorts) Brandstof: Benzine Kleur: grijs/wit Km stand: 90.000 op teller (zit andere teller in, oude stond op 43.000) APK: verlopen We bieden onze T2a uit 1969 te koop aan. Natuurlijk met een beetje pijn in ons hart; de bus is absoluut een bloem in de knop! We hebben inmiddels al veel werk gemaakt van deze bus, maar uiteindelijk vraagt de bus meer tijd dan we er voor vrij kunnen maken. De bus is van origine een Oostenrijkse ambulance. Nu is het een personenbus geworden. Er zit (op het bestuurdersgedeelte na) een T2b interieur in. Aan deze bus zit nog wat las en plamuurwerk, de motor mag nagekeken worden (loopt wel goed) en een blikje verf kan ook geen kwaad. Als de laatste opknapklussen klaar zijn is de bus prima te gebruiken voor het vervoer van meerdere personen; wij hebben onze kinderen er ook in vervoerd, achterin zitten gordels. Wil je kijken naar de foto's van onze restauratie, kijk dan op www.mijsen.nl/T2a ,een site speciaal gebouwd voor onze bus. Op dit moment heeft de bus geen APK. Er zit een gat in de as kunnen wij niet te lassen. Wat zit er allemaal bij deze bus: - Natuurlijk de bus zelf - Compleet interieur - Plaatwerk voor de nog aan te pakken delen - Originele handleiding T2a - Eventueel reservewiel met (niet originele houder) voor voorop de bus Wat gaan wij doen? Wij gaan er of een camper (ook weer T2) of een Kever voor terug kopen, dus mocht je een van deze twee auto's hebben staan, dan is een ruil eventueel bespreekbaar. Vraagprijs € 1950,- nieuwe prijs (bus gekocht voor 3300,- + 600 interieur + 400,- plaatwerk + 100 euro uitlaat + klein materiaal + ..... + ......) |
|
||||
|
||||
![]() Ruilen tegen golfje?
Nee, als ik mn golf nog niet gehad zou hebben zou ik serieus intresse hebben! Coole bus! |
|
||||
|
||||
![]() Goh... heb nog wel een leuke rechtsgestuurde kever...ruilen?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Snap best waarom je je bus wil verkopen, maar je hebt nu toch al best wat werk en geld in de bus gestoken (heb je site net bekeken). Als alleen een APK punt de vooras is (nieuwe heb je), waarom lepel je die er dan niet een keer onder...? Met alle respect natuurlijk
![]() Vind het zelf een toffe bus. Als ik m'n kever niet zou hebben zou ik hier serieus over nadenken. Wanneer dit off topic niet gewenst is; delete! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tja, ik heb er over zitten denken om die as er zelf onder te zetten, maar..... het kost toch weet tijd en daar heb ik niet zo veel van. Daarnaast, voordat ik de as er onder zou willen gooien, zou ik hem ook aan moeten pakken... de as bedoel ik dan. anders zou ik het jammer vinden om dat te doen. je doet het goed of je doet het niet. vandaar. Inmiddels ben ik met bovenstaande vwfreak in gesprek.. |
|
|||
|
|||
![]() tjaa hobby kosten geld .....leuke basis voor als je geen t1 kunt vinden..voor 500 past ie mij...
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
volgens mij snap je het niet helemaal.anders gezegd, Je snapt het gewoon niet! |
|
|||
|
|||
![]() Net de bus weer gestart, (en stiekem een stukje mee gereden
![]() De Kever heeft dezelfde motor, dus dat geluid ga ik weer vaker horen ![]() Last edited by Rico : 27-12-2006 at 14:17. |
|
|||
|
|||
![]() Helaas, de deal is niet doorgegaan, dus de bus staat weer te koop, eh... nog steeds te koop.
Heb je een leuke kever, nothc, square, fast, ritch of ander (gesloten) luchtgekoelde vw die je GRAAG wil ruilen tegen mijn schitterende bus, mail, fax of bel! Ps, als je mailt, graag ook foto's van wat je aanbied en wat je er voor vraagt/wil bij betalen |