![]() |
|
|||
|
|||
![]() welke dubbel zuiger remtangen passen er op een G60, en daarbij ook op een golf 1 met g60 adapters?
Girling 60 zowiezo naar ik begrepen heb.. maar welke nog meer? en op welke auto`s zijn deze geleverd geworden? de Girling 60 tangen zijn veel vuldig bij de zwaardere audi`s gebruikt. meer welke type en motoriseringen. en in welke bouwjaren? heeft hier iemand wat info over, want verkopers weten nooit wat het precies is, alleen waar het vanaf komt en hebben deze tangen echt een voordeel over de enkelzuiger tangen van de G60? ik weet, een hoop vragen, maar hierover is dan ook nog veel onduidelijk.. alvast bedankt mvg roger |
|
||||
|
||||
![]() volgens mij passen ze van een audi coupe v6 ook of van de s2!!
|
|
|||
|
|||
![]() audi v6 past nie.zo maar als je adapter....is als een golf 2 en 3....dan wel weer
audi van vrrooeegher past wel zo, topics zat hier over,,,,succes met je ombouw..
|
|||
|
|||
![]() welke zoektermen gebruik je hiervoor dan, want ik kan niets vinden via de zoekfunctie..
|
|
||||
|
||||
![]() 200 quattro
20v coupe Audi 80/90/Avant Motorcode AAH Audi 200/Avant quattro Motorcode MC,1B Audi 90/Avant quattro Motorcode 7A |
|
|||
|
|||
![]() thnx..
|