![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zoek voor een hobby project een tdi motor.
alles aanbieden. moet type 038 zijn, onderblokken mogen wel 028 zijn. geen pompverstuiver motoren. ook alle onderdelen welkom zoals zuigers koppen drijfstangen alles. heb je iets of weet je ergens iets voor een leuke prijs. pm of mail me dan even. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb nog wel een set zuigers en drijfstangen liggen. edit: Is motorcode AAZ, dus geen tdi maar td. Weet niet of je er nog steeds wat aan hebt. Maar pm maar bij interesse.
|
||||
|
||||
![]() heb je er foto van en wat afmetingen. dan kan ik kijken of ik er iets mee kan.
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() TD is niet geschikt in een TDI blok. Zit geen verbrandingskamer in de zuigerkop.
Als je al voor dit soort zuigers gaat moet je ook de kop van een indirect ingespoten diesel pakken. Ga je het hele blok hierna laten reviseren? Gebruikte onderdelen zijn op elkaar ingesleten (onderblok onderdelen op onderblok enz.) Zoals lagers op drijfstangen naar krukas en dergelijke. Hoe ga je controleren of de delen nog goed zijn? Een beetje een kromme drijfstang is ook krom en zorgt ervoor dat of je zuiger stuk gaat of de lagers uit de krukas lopen. enz. Daarnaast zijn de kosten voor het klaar maken van een onderblok inclusief lagers en inslijpen en dergelijke ook al over de 500 euro. Dus das haast al hoger als een compleet draaiend gedeelte van een tdi motor. Suc6.
|
||||
|
||||
![]() We hebben een ABL blok liggen uit onze t4, daarvan is de krukasbout overgebroken en dus de kleppen krom+nog wel meer, we hebben er nu een td van een Seat ingelegd, en dit blok kan dus weg, weet niet of je er iets aan hebt...
|
||||
|
||||
![]() neej helaas, zoek echt een 038 motor uit een golf 4 of soortgelijke.
|