![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Ik was van plan om de VR6 weg te doen als het mooi weer werd en dan een MK1 aan te schaffen om later dit jaar mijn droomauto te kopen. Alleen begon van de week mijn ketting te knetteren waardoor het proces wat versneld gaat worden.
Gaat om het volgende: Volkswagen Golf 2.8 VR6 5- deurs Bouwjaar april 1992 1.204 kg Zilvergrijs metallic (de originele kleur met de "gouden" gloed in de zon) 183.000 km Boekjes erbij tot ca. 100.000 km (was al die tijd in het bezit van een vrouw), is toen in 2001 ingevoerd door een bekende van mij en heeft daarna aantoonbaar 2 jaar stilgestaan bij de garage omdat ie simpelweg teveel geld vroeg voor de VR6. Ik heb hem sinds september 2005 in bezit en nagenoeg geen problemen gehad, reparaties volgen hieronder.) Opties: alles electrisch (ramen voor en achter, dakraam en spiegels, werkende airco (moet alleen opnieuw worden afgeperst!), 60/40 verlaagd (voor Weitec en achter Koni rood), 17" Akuza Siege (wel stoeprandschade vorige eigenaar) met voor 205/40/17 met 6 mm profiel en achter 215/40/17 met 8 mm profiel, rood witte heldere achterlichten (2 weken oud!!! originelen nog aanwezig!), Kamei grill met Oettinger logo, R32 look koplampen (voor zover ik weet uniek, nog niemand op meetings met dezelfde lampen gezien), tussendempervervanger met 2 x 76mm DTM. Omdat het originele interieur de bekende instapschade had heb ik vorig jaar april een Recaro interieur van een Audi A3 S Line ingebouwd. Dit is hetzelfde als het Golf 4 GTI interieur alleen staat het er niet met koeieletters op. Dit interieur heeft de dikke wangen, WERKENDE STOELVERWARMING, beiden in hoogte verstelbaar en opbergvakken onder de zitting. Interieur zit veel steviger dan het gammele VR6 interieur. Achterbank is voorzien van hoofdsteunen. Ik ben altijd zuinig geweest op deze auto, er is ook nooit in gerookt door anderen en was er graag in door blijven rijden maar omdat ik nu financieel aardig vooruit ben gegaan wordt het tijd voor een andere auto. Reparaties sinds aankoop: achterremblokken vervangen en koppeling 1 maand geleden met NIEUWE ORIGINEEL VW ONDERDELEN!!! Ik zeg er eerlijk bij dat de auto een inbraakschade heeft gehad aan de bestuurdersdeur maar omdat ik ervoor verzekerd was is ie gespoten bij CARe en zit er nog 2 jaar Focwa garantie op het spuitwerk. Ben vast nog wel wat vergeten maar ik kan het later altijd aanvullen als ik de foto's plaats! Kosten voor het vervangen van de ketting bij Zeypveld Autosport bedragen € 660,00 incl. BTW en bij de VR6 Specialist € 650,00 incl. BTW. Als iemand een zinnig richtbod wil doen is dat welkom!!!! Diversen aan audio te koop in mijn andere topic, http://www.volksforum.com/forum/sho...h.jpg[/img] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Golf 1 16VT Golf 3 20VT Golf 3 8V Lupo 16V Last edited by Capo : 29-01-2007 at 09:55. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Als iemand hem met APK en nieuwe ketting wil hebben kan dat ook, prijs is dan bespreekbaar.
Dan gelieve reatie via PB.
__________________
Golf 1 16VT Golf 3 20VT Golf 3 8V Lupo 16V |
#3
|
|||
|
|||
![]() Als iemand net iets onder de € 2.000 wil bieden mag dat, weet alleen dan nog niet of ik hem wegdoe dan.
Kom gewoon een keer kijken hoe ie in het echt is en dan zien we wel..........
__________________
Golf 1 16VT Golf 3 20VT Golf 3 8V Lupo 16V |
#4
|
|||
|
|||
![]() Niemand een zinnig richtbod??
__________________
Golf 1 16VT Golf 3 20VT Golf 3 8V Lupo 16V |
#5
|
||||
|
||||
![]() prijs is verplicht, maar neem aan dat je hem dan op 2000 zet..
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Tsja, of iets eronder, ook goed!
__________________
Golf 1 16VT Golf 3 20VT Golf 3 8V Lupo 16V |
#7
|
||||
|
||||
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Auto is inmiddels verkocht.
__________________
Golf 1 16VT Golf 3 20VT Golf 3 8V Lupo 16V |