![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net setje (4 stuks) Toyo`s van mijn BBS velgen. Banden zijn schadevrij en lekvrij.
Voorste banden zijn tussen de 5 en 5,5mm (zeer licht schuin afgesleten ivm negatief camber). Achterste banden zijn zgan met 7 tot 7,5mm profiel. Nieuwprijs was iets van 70€ bij autobandenmarkt * 4 = 280€. Gaat dus om dit type banden: (let niet op de stand van de uitlaat ![]() Over de prijs valt te onderhandelen. Last edited by Lieuwe : 29-01-2007 at 11:15. |
|
||||
|
||||
![]() Up.
Wil er minimaal 150€ voor hebben. Diegene die een mooi bod doet wat net iets hoger ligt mag ze gelijk komen halen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan het ook niet laten:
Die banden kosten inmiddels al geen 70 Euro meer. Ze zijn nu zonder garantie, worden niet bij je aan de voordeur gebracht, zijn alweer een stukje ouder en zijn al eens om een velg en weer ervanaf gedraait. Dus je bandenprijsberekening laat zoveel buiten beschouwing dat hij onbruikbaar is om serieuze vraagprijzen te berekenen. Eigenlijk zonde van mijn typewerk, maar heeft Christiaan ook wat te doen! Edit: nieuwe vraagprijs komt beter in de richting, maar de berekening staat er nog steeds!
|
||||
|
||||
![]() Berekening was ook meer als een grapje bedoeld hoor.. ik snap ook wel dat ik er geen 200€ voor krijg
![]() Nou dan zet ik wel gewoon de prijs vast op 150€ dat is wel acceptabel dacht ik. |
|
||||
|
||||
![]() Schop.
150€ is toch geen slechte prijs mensen ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 150,- is redelijk, onze BBS randen deal was veel beter hahaha
![]() Randjes zijn binnen bedankt daarvoor. Ik heb ze alleen nog niet gezien dus ik ben benieuwd....... ![]()