![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik ben opgelicht door iemand die mij een lekke schroefset heeft verkochtl de zuigerstang is beschadigd. Nu zoek ik een KW variant 1 achterdemper gezocht voor golf2/3/corrado. Veer en stelringen hoef ik eventueel niet te hebben Mail naar martinus83@gmail.com Martinus
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 31-01-2007 at 22:31. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() KW zijn naar mijn weten gewoon te reviseren... dus nieuwe keerring monteren
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ze zuigerstang is beschadigt, dus een nieuwe keerring zal het niet lang volhouden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 300€ is het totaalplaatje om alles gemaakt te krijgen, zuigerstang ziet er niet fris meer uit. Dus een vervangende zou handig zijn.
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is volgens mij al weg. Heeft alberto al opgehaald
Last edited by fire and ice vr6 : 31-01-2007 at 15:24. |
|
||||
|
||||
![]() alberto even mailen dus
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zuigerstand is kapotje..Nieuwe demper is 325 euro inkoopsprijs.
Revisie is 150 euro, zuigerstang opnieuw laten verchromen komt op 300 Ik zoek dus gewoon een andere 2e hands goeie demper. @ cabrio16v, die is idd verkocht
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 31-01-2007 at 22:33. |
|
||||
|
||||
![]() Setje terugbrengen, geld terug en een ander setje zoeken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ging dat maar zo gemakkelijk, gast wil de set niet terugnemen. juridische stappen worden ondernomen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ebay.de in de gaten houden, komen vaker halve setjes langst voor een leuk prijsje, moet je even wachten totdat t voorbij komt maar lijkt mij de beste oplossing...
|
||||
|
||||
![]() GKB al gemaild vor de mogenlijk heden?
Hele vriendelijke mensen die je graag verder helpen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja heb ik hier staan ..maar is achter ook lek van ...dus kan ie niks mee ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ooit ook al eens een set verkocht aan een gast die kwam een 2 week later aan zetten dat de set lek was .....kijk dan ben je bij mij ook aan het verkeerde adress .....wat is er mee gebeurt in die 2 weeken ![]() |