![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ik heb nu al van een paar mensen gehoord dat sommige foto's niet openen of linken niet werken op mijn site. Bij de meeste doet tie het prima! De site is gemaakt met Frontpage op een windows ME machine. Iemand suggesties? |
|
||||
|
||||
![]() Heb er net nog ff door de picturen van de ACN gebladerd en de voor rest nog ff rondgekeken, maar totaal geen problemen gehad.
Draai met Windhoos XP home edition... suc6!
|
||||
|
||||
![]() hier ook met ME geen probs
|
||||
|
||||
![]() Zelfs hier doet hij het goed, Mozilla Firefox onder Fedora Core 2 rc3 Linux
|
|
||||
|
||||
![]() Gewoon een stunt om bezoekers te trekken van je, pechkevert!!
*Win98+IEx => werkt perfect*
|
|
||||
|
||||
![]() Windows XP Pro en Windows 2000 beide geen probleem !
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat vermoeden begon bij mij ook al te dagen... wel een goede stunt om bezoekers te trekken Keverblikje!! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zitten er spaties in je bestandsnamen ??
daar wil het op sommige systemen (macs enzo) nog wel een sop fout gaan
|
||||
|
||||
![]() Hier op mijn werk werkt het niet (Windows NT). Ik kan de foto's op de hoofdpagina wel aanklikken, maar bijvoorbeeld op de meetings-pagina (Kroesnaait, Bruinisse, Mekmieting) kan ik de foto om naar alle foto's van die meeting te gaan niet aanklikken. (Snappie het nog?). Ga ik bijvoorbeeld in het linkermenu naar 'My Bug' kan ik de foto's daar (Resto pics, Summer 2002, Various pics) weer niet aanklikken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is dus het probleem! En nee, ik probeer geen bezoekers te lokken ![]() Die krijg ik toch wel! Quote:
Maar die staan in vrijwel al mijn bestanden! En het is niet zo dat niks het op die pc's doet. Raaaaarrrrrrr |
|
||||
|
||||
![]() Nog even iets raars: Bij de afdeling 'Wazzup in tha garage' kan ik alle foto's van het werk aan de bus wel aanklikken en uitvergroten, maar de foto's van het demonteren enzo van je keverblok weer niet.
|
||||
|
||||
![]() er zit een bak stylesheet code in die pagina. ik denk dat het daar op fout loopt. ik zie in de broncode dat het met fr*ntpage gemaakt is (don't say the F-word), dat is je probleem ;-) [FP is nou niet echt een populair pakket onder de web professionals]
|
||||
|
||||
![]() Hier met NT4 en IE 6 geen problemen..
FrotPage gewoon overboord gooien.. Niet populair? Is dat het zelfde als 'gehaat'? zal wel denk ik :-)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stylesheet code? ![]() Ik geloof dat mijn site op 99% van de pc's wel werkt dus als het niet iets eenvoudigs is dan laat ik het denk ik lekker zo. Ik had al begrepen dat de profs neerbuigend naar frontpage kijken maar ik ben ook maar een amateur! Geen zin om alles opnieuw te maken en dan ook nog eens een nieuw programma te gaan leren. Kan ik aan die zgn. stylesheetcodes nog iets doen? |
|
||||
|
||||
![]() ikke ook amateur, en ik kotst er ook op!
|
|
||||
|
||||
![]() Wat is wel een goed programma dan om een website te maken.
|
||||
|
||||
![]() ik zou het ook gewoon zo laten, ombouwen is veel werk.
ps: dreamweaver is een beter pakket
|
||||
|
||||
![]() In Netscape is het het het liedje wat vaak voorkomt : plaatjes staan wat verschoven .
Maar dat gebeurt zooo vaak |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd, ik heb mijn website AirMighty.com ook gebouwd met dreamweaver, werkt echt super! ![]()
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 06-05-2004 at 16:40. |
|
||||
|
||||
![]() ik zweer zelf bij HTMed32, maar dat is eigenlijk niet veel meer dan notepad met wat extra sneltoetsen (gewoon alle html code zelf verzinnen)