![]() |
|
||||
|
||||
![]() HAHAHAHAHA YEA BABY!!!!!!
![]() Last edited by M.I.V.W : 14-01-2007 at 13:51. |
|
||||
|
||||
![]() ik zie geen foto!
|
||||
|
||||
![]() mot je je oogu open doen
|
|
|||
|
|||
![]() Net deed ie het niet. Nu wel.
|
||||
|
||||
![]() De Golf is al ge-facelift, nu de bestuurder nog
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
HAHAHA!!!!!!! |
|
||||
|
||||
![]() maar ik vind hem wel super mooi , de golf dan he
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd!, ik wist helemaal niet dat het nieuwe nummer al uit was, even scoren deze week.
|
|
||||
|
||||
![]() Hele dikke wielen onder die golf...!!!!
|
||||
|
||||
![]() Hoe kun je nou in de PVW komen zonder BBS ?
![]() 3de keer in de scene met deze wagen ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit is de derde keer in de PVW vanaf 2000,het verhaaltje is een beetje een terugblik op wat er allemaal is gedaan aan de auto in de afgelopen tijd,toen ze over waren voor Ron en Chiel kwamen ze langs wippen ,dus ik nog effe vlug de auto gepoetst voor de shoot,maar is toch nog een leuk stukje geworden . Vanaf nu staat er elke maand een stukje in over een ex PVW auto en hoe het er nu mee gaat,"NOSTALGIA" heet het. |
|
||||
|
||||
![]() En dan ook nog met zo'n smerige werkbroek in die auto zitten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er bestaan ook nog stoelhoezen hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geloof dat elliot wel 3 x heeft gemaild voor schoots van onze auto's (Dub05 )
wel terug gemaild,maar daar hoor je niets meer van ... ![]() Leuke reclame voor de zaak Emiel ! gangster tuning ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wow... Een zeldzame Gangster In VolksWagen (G.I.V.W)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() he jakkes
|
||||
|
||||
![]() Je ziet er ook echt uit als een gangster No.1!!!
![]() Mooie kar hoor!! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Duurt hier altijd zolang voordat ze em hebben
![]() Maar anyway, gefeliciteerd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sexy fotomodellen? Inderdaad een sexy golf !!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mensen denken wel eens " Die gasten van MIVW staan er altijd in en wij horen nooit wat" Zoals je ziet sta ik hier ook in mijn werk costum op de pic omdat Elliot aan kwam waaien op een middag. Hij belt me vaak voor info over bepaalde auto's en dan blijft het ook vaak stil. Ze hebben ons ook alleen maar nodig als het hun uitkomt. Wij hebben goede banden met ze maar maken net zoveel kans als ieder ander om er in te komen en ik kan niet meer doen dan iemend anders. Ik doe regelmatig een goed woordje voor sommige mensen maar het resultaat is meestal bedroevend ![]() Helaas gaat dit bij alle bladen zo,Martin santorro van VW speed is nog erger. |