![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag ben ik even samen met mijn neef(je) Johan (JP-VW) en Sietse foto's gaan maken van onze auto's in Oudega. Ik heb er niet zo veel gemaakt, want het was bar koud!
![]() De Golf III is van Sietse, de Golf II van Johan. de T3 natuurlijk van mij ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Toppie...
|
|
||||
|
||||
![]() Vet
|
|
||||
|
||||
![]() Ik vind die bus echt super
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie plek om foto's te maken en benji jij had toch andere wielen voor de T3?
|
||||
|
||||
![]() Mooi shootje!
![]()
|
||||
|
||||
![]() hee die golf 2 die staat vaak op de stationsweg in drachten daar spot ik dat ding regelmatig, lekker laag dat ding!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja klopt, maar die wielen liggen er nog steeds wat schraal bij ![]() JW, klopt. Zijn ouders hebben daar een winkel ![]() Lennart, voor zover het kon met het weer is het netjes geworden. Foto's zijn gauw overbelicht zo. Street Keesing is van www.streettuningdrachten.nl. Nieuw clubje van oude Team Fryslan mannen, en huidige zoals Johan en Sietse. Johan is er moderator van.
T4 1.9TD(i) Arosa 1.4MPI Last edited by Benji : 11-02-2007 at 12:13. |
|
||||
|
||||
![]() Street Keesing Drachten is gewoon een beetje dom ouwehoeren.. streettuningdrachten is idd een nieuwe club.
|
|
||||
|
||||
![]() Leuke foto's
![]() Volgende keer de auto's misschien ietsje beter poetsen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Poetsen? Met dit weer?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() leuke foto shoot .
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Over zowel over het poetsen als over de T3 wilde ik exact hetzelfde zeggen ![]() |