![]() |
|
|||
|
|||
![]() nu mijn golf eindelijk gespoten is en ik hem weer op ga bouwen heb ik nog wat vraagjes !?
1 : hoe kan ik hem het best laten taxeren ? (origineel of met de ronal's, veerpoot brug en plat op zijn buik ??) 2 : hoe werkt het met de verzekering ? (wil hem all risk laten verzekeren maar kan dat ?) b.v.d. gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() antwoord vraag 2
De Golf kan all risk verzekerd worden mits dus de auto getaxeerd is. |
|
|||
|
|||
![]() 2. verzekering.... ff zoeken op het forum, is genoeg over gezegd... je kan ook gewoon je verzekering bellen of een willekeurige maatschappij...
1. origineel is natuurlijk erg goed... met de ronals misschien ook wel, maar als de taxateur wil rijden en je kan nergens komen schiet het ook niet op! |
|
||||
|
||||
![]() Laten taxeren zoals je er mee zal gaan rijden.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope . Er zijn twee soorten all risks voor old timers . Een met taxatie waarde en een met overeengekomen waarde . Eerste ben je vrij veilig en met de tweede moet je later zelf bewijzen ( als ze het betwisten ) dat hij dat bedrag waard was . |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij kun je de Ronals,
veerpootbrug en verlaging het beste mee laten taxeren... |
|
||||
|
||||
![]() Compleet laten taxeren met alles erop en eraan! Heb ik ook laten doen vorige week met onze Golf 1
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb mijn auto allrisk verzekerd met voorwaarde, dat ik de auto wel liet taxeren. Van die andere regeling wist ik niet vanaf. |
|
||||
|
||||
![]() Gewoon compleet taxeren. Velgen, veerpootbrug en verlaging staan bij mij in het rapport en vertegenwoordigen een meerwaarde.
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor jullie reactie's !!
dus als ik het goed begrijp moet ik met mijn verzekering regelen dat ik verzekerd ben voor de getaxeerde waarde ? wat ga ik trouwens betalen per jaar als ik hem all risk laat verzekeren ?? gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() iemand een idee ?
b.v.d. gr. Martijn