![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na toch een paar dagen getwijfeld te hebben , en div mensen geraagpleegd te hebben heb ik besloten mijn huidige project te verkopen.
Het is een golf gti van 81 op kenteken , waar een 1.8 gti type 2 motor ingekomen is. De auto heeft veel laswerk nodig waaronder nieuw kokerbalken , en de linke bodem plaat , en 2 plekjes bij de raamstijlen verder nog wel op een paar plekjes. Wielkasten zij keihard! De auto is verder ook strak geen deukjes enz De motor en de bak zijn goed , loopt ook gewoon verder heeft de auto geen compleet interieur. Dus als je echt opzoek bent naar een gti waar nog werk aan is , denk niet dat het na 2 weekjes gepiept is. Vaste prijs 600 , kan voor sommige te veel zijn maar dit heeft hij mij ook gekost , dus ik hoef geen loze reacties. Vergeet niet het is nog steeds een gti |
|
||||
|
||||
![]() Dat is een moeilijke maar toch wijze beslissing geweest denk ik.
|
||||
|
||||
![]() Ja met pijn in m'n hart maar ik heb toch te weinig mk1 ervaring om t tot een goed eind te laten komen ,
beter aan de kenner overlaten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das idd jammer ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik is mk1 noob.....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() up
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb besloten dat er ook geboden mag worden......
|